سردار حق‌طلب خبر داد

حضور ناشران خارجی با 1200 عنوان کتاب در پنجمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: ناشرانی از بحرین، افغانستان، لبنان و فلسطین با 1200 عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۳۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸ - 30September 2014

حضور ناشران خارجی با 1200 عنوان کتاب در پنجمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج و دبیر ستاد برگزاری پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس گفت: شهرهای استان اصفهان، خراسان رضوی، فارس و نیز مصلای تهران در چهار دوره قبل میزبان این نمایشگاه بودهاند اما امسال به همت باغ موزه دفاع مقدس تهران این نمایشگاه از 3 مهر تا روز جمعه 11 مهر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقهمندان به کتاب دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: فردا از برگزیدگان نشر و فعالان عرصهی کتاب در موضوع مرتبط با دفاع مقدس با حضور دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیر به عمل میآید.

دبیر ستاد اجرایی پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس تصریح کرد: در این نمایشگاه 5 هزار عنوان کتاب از 140 ناشر تخصصی که شامل آخرین تألیفات و انتشارات آنان در حوزههای خاطرات روایی، اطلس جنگ و زندگینامه فرماندهان همراه با بخشهای جانبی نمایشگاه از جمله 42 عنوان کتاب با تقریظات مقام معظم رهبری عرضه شده است.

حق طلب بخش بین المللی نمایشگاه را از جمله ابتکارات پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس دانست و افزود: برای آغاز کار و حضور مؤثر ناشران بین المللی در چنین نمایشگاههایی، ناشرانی از بحرین، افغانستان، لبنان و فلسطین با 1200 عنوان کتاب حضور پیدا کردهاند و پیش بینی میشود که با استقبال چشم گیر از این نمایشگاه در سالهای آینده باید به فکر اقدامات مطلوبتری در تهیهی فضای مناسب جهت دسترسی هر چه بهتر مردم از مناطق مختلف شهر به این نمایشگاه باشیم.

لازم به ذکر است پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور 140 ناشر تخصصی تا 11 مهر ماه در باغ موزه دفاع مقدس در بزرگراه حقانی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها