بهره برداری از بوستان شهدای غزه تا پایان مهرماه

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 15 از بهره برداری بوستان شهدای غزه در این منطقه تا پایان مهر خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ - 01October 2014

بهره برداری از بوستان شهدای غزه تا پایان مهرماه

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، رحمان پارسا ضمن اعلام مطلب فوق افزود: این بوستان به مساحت 12 هزار متر مربع در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) و شهرک جمهوری ایجاد خواهد شد.

به گفته وی تاکنون عملیات جدول کشی و پی ورس شبکه معابر به اتمام رسیده، یک ست بازی کودکان، ست ورزشی بدنسازی و شش آلاچیق نصب و کاشت درخت و درختچه در این پارک انجام شده است و همچنین شبکه آبرسانی مکانیزه اجرا و به اتمام رسیده و  23 پایه چراغ برج نور وینچی نصب و روشن شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز در ادامه خاطر افزود: نصب یک سرویس بهداشتی LSF با 8 چشمه و با 70 درصد پیشرفت فیزیکی و طراحی و نصب آبنما به شکل مکعب آبشاری به ارتفاع 4 متر با 80 در صد پیشرفت فیزیکی در این بوستان انجام شده است و نصب مبلمان، نیمکت و سطل زباله نیز در دستورکار قرار دارد.

پارسا با اشاره به بحران کم آبی یادآور شد: سعی ما بر این بوده که در طراحی فضای سبز بیشتر از کاشت درخت و درختچه های مقاوم به کم آبی بهره گرفته و از کاشت چمن و گلکاری به جهت نیاز به آب فراوان، کمتر استفاده شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی بوستان یادشده به بزرگراه و به جهت پیشگیری از خطر ورود شهروندان و به ویژه کودکان به بزرگراه، حاشیه بوستان به متراژ 390 مترطول باکس گل و نرده کشی اجرا شده تا از تردد شهروندان به بزرگراه ممانعت به عمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها