سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به دفاع پرس:

انگلیس چه زمانی آدم بوده که امروز آدم باشد/ نتانیاهو سگ هار آمریکاست

رئیس ستاد نیروهای کل مسلح با اشاره به اظهارات ضد ایرانی نخست وزیر انگلیس در سازمان ملل گفت: انگلیس چه زمانی آدم بوده که امروز آدم باشد؟
کد خبر: ۳۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴ - 01October 2014

انگلیس چه زمانی آدم بوده که امروز آدم باشد/ نتانیاهو سگ هار آمریکاست

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد نیروهای کل مسلح در حاشیه مراسم ختم همسر حجتالاسلام سعیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات نتانیاهو در سازمان ملل اظهار کرد: نتانیاهو سگ هار آمریکاییهاست. آمریکاییها با گیر افتادن در چنبره صهیونیستها همه امکانات نظامی خود را در اختیار اسرائیل گذاشتهاند.

رئیس ستاد نیروهای کل مسلح ادامه داد: نتانیاهو وقتی هار شد انتظار چه عکسالعملی از او دارید؟ سخن صهیونیستها توسط هیچ یک از ملت ها شنیده نمیشود.

وی در ادامه پیرامون حضور حجتالاسلام روحانی در نیویورک تصریح کرد: رئیس جمهور شخصیتی روحانی دارد که عقلانیت، سیاست و منش درست را در آن جا به نمایش گذاشت.

سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر اظهارات ضد ایرانی «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس در سازمان ملل گفت: انگلیس چه زمانی آدم بوده که امروز آدم باشد؟

رئیس ستاد نیروهای کل مسلح همچنین درباره ائتلاف ضد داعش تصریح کرد: چون مردم سوریه و عراق اینها را از منطقه بیرون کرده بودند اینها به دنبال بهانهای بودند تا دوباره چنگال خود را در منطقه فرو کنند.

وی با بیان اینکه ائتلاف ضد داعش با حمله به پالایشگاهها و مراکز نظامی سوریه، زیرساختهای این کشور را نابود میکنند، ابراز کرد: اگر عراقیها چشمشان را روی هم بگذارند کشور عراق نیز به سرنوشت سوریه دچار میشود.

سرلشکر فیروزآبادی اضافه کرد: غربیها میخواهند حکومت مطابق میلشان در عراق و سوریه روی کار بیاید. آنها داعش را مثل ویروسی ساختند تا خود به عنوان واکسن وارد عمل شوند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: آنها نفت میخواهند و تا وقتی همه مخازن اصلی نفت منطقه را تصاحب نکنند این کار را ادامه میدهند؛ انگلیسیها و فرانسویها نیز همینطور نفتخوار هستند.

وی تصریح کرد: کشورهای استکباری خنّاسانی از جنس انسان هستند که به جان منطق صحیح و نجاتبخشی که از طریق انقلاب اسلامی منتشر میشود، افتادهاند.

سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به سوالی درباره رزمایشهای نیروهای مسلح در سال جاری اظهار کرد: درباره رزمایشها به وقت خود اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد نیروهای کل مسلح در پاسخ به سؤالی پیرامون تحت تعقیب قرار گرفتن دو فعال رسانهای از سوی این ستاد گفت: ضرورتی برای اعلام آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار