تواضع به دفاع‌پرس خبر داد

برگزاری همایش سوژه‌های سخن برای مبلغان اعزامی

همایش سوژه‌های سخن ویژه مبلغان اعزامی ماه محرم، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ - 21October 2014

برگزاری همایش سوژه‌های سخن برای مبلغان اعزامی

فهیم تواضع مدیر اجرایی همایش سوژههای سخن، در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به ضرورت آمادهسازی مبلغان برای اعزام در مناسبت تبلیغی ماه محرم تصریح کرد: هر سال در آستانه ماه محرم همایشهای ویژهای برای مبلغان برگزار شده و در این همایشها آمادهسازی لازم برای اعزام صورت میگیرد.

وی با اشاره به اینکه سوژههای سخن ویژه مبلغان روز سهشنبه 29 مهرماه برگزار میشود، گفت: این همایش که در مرکز همایشهای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد از ساعت هشت صبح آغاز شده و تا ساعت 18 ادامه دارد.

مدیر اجرایی همایش سوژههای سخن با اشاره به سخنرانان این همایش بیان کرد: حجج الاسلام برادران، ماندگاری، پناهیان، طائب و برخی دیگر از شخصیتها از جمله سخنرانان این همایش هستند.

وی با اشاره به اینکه عموم مبلغانی که عاشورا برای تبلیغ اعزام میشوند مخاطب اصلی همایش سوژههای سخن هستند، گفت: جهتگیری تولید محتوا برای ماه محرم از جمله اهداف این همایش است.

تواضع یادآور شد: این همایش از سوی مرکز فرهنگی تبلیغی زندگی به رنگ خدا و با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، سازمان اوقاف و امور خیریه، موسسه روایت سیره شهدا و موسسه مطاف عشق برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار