با همت سوره مهر الکترونیک

«داستان‌های انقلاب» نادر ابراهیمی الکترونیکی شد

سوره مهر الکترونیک در روزهای اخیر اقدام به تولید کتاب الکترونیک از تعدادی از آثار منتشر شده این انتشارات کرده است که از این جمله مجلداتی از داستان‌های انقلاب زنده‌یاد نادر ابراهیمی است.
کد خبر: ۳۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲ - 21October 2014

«داستان‌های انقلاب» نادر ابراهیمی الکترونیکی شد

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس سوره مهر الکترونیک در روزهای اخیر اقدام به تولید کتاب الکترونیک از تعدادی از آثار منتشر شده این انتشارات کرده است که از این جمله مجلداتی از داستانهای انقلاب زندهیاد نادر ابراهیمی است.

«پدر چرا توی خانه مانده است»، «برادرت را صدا کن»، «جای او خالی»، «سحرگاهان همافران اعدام میشوند» چهار عنوان کتاب داستان از این نویسنده است که ابراهیمی تمامی این داستانها را براساس حوادث انقلاب نوشته است.

زندهیاد ابراهیمی این آثار را برای گروه سنی نوجوان در قالب مجموعه «داستانهای انقلاب» نوشته شده و منتشر میشوند. این آثار پیش از این در سال 58 منتشر شده بودند. نویسنده قصد داشت تا با نگارش این آثار، وقایع انقلاب و آرمانهای آن را با زبان داستان به مخاطب خود منتقل کند. ابراهیمی پیش از این نیز داستانهایی برای گروه سنی کودک و نوجوان نوشته بود.

آثار او به دلیل ساختار و محتوا، با بسیاری از کتابهایی که برای این گروه سنی در آن ایام نوشته شده بودند، متمایز بود. او هماکنون نیز میان نویسندگان حوزه کودک و نوجوان به عنوان یکی از سرآمدان ادبیات این عرصه شناخته شده است و آثار و آرای او هر ساله در آثار پژوهشی مورد بررسی قرار میگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها