مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد:

برگزاری مراسم وداع با 4 شهید گمنام در مازندران/ جلسه هیأت‌امنا باغ موزه دفاع مقدس سوم آبان برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: همزمان با دهه اول ماه محرم مراسم وداع با پیکرهای پاک و مطهر 4 شهید گمنام در شهرستان‌های ساری و تنکابن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳ - 21October 2014

برگزاری مراسم وداع با 4 شهید گمنام در مازندران/ جلسه هیأت‌امنا باغ موزه دفاع مقدس سوم آبان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در حاشیه بازدید از نمایشگاه «در کوچههای بچههای دهه 60» در جمع خبرنگاران برپایی اینگونه نمایشگاه را که دهه 60 را برای نسل امروز یادآوری میکند، جالب و جذاب دانست و بیان کرد: امیدواریم در سال های آینده شاهد حضور پر رنگ ادارات و نهادها در این گونه نمایشگاهها باشیم.

سردار ملکی نقش و جایگاه زنان را در هشت سال دفاع مقدس مهم و تأثیرگذار دانست و ابراز کرد: اگر حمایت زنان مسلمان ایرانی نبود رزمندگان ما در دفاع مقدس پیروز نمیشدند.

وی ادامه داد: زنان با تزریق روحیه جهاد و مقاومت در وجود رزمندگان باعث شدند مردان ما با همان روحیه در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کنند و به پیروزی برسانند.

سردار ملکی در ادامه با اشاره به تشییع و خاکسپاری 4 شهید گمنام در دهه اول ماه محرم در استان مازندران، اظهار کرد: دو شهید گمنام در دانشکده قدسیه ساری و دو شهید گمنام نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن خاکسپاری خواهند شد.

وی ادامه داد: مراسم تشییع دو شهید گمنام در ساری ساعت 9 صبح روز دوشنبه پنجم آبان 93 از مسجد جامع به سمت میدان شهدا برگزار میشود.

سردار ملکی اضافه کرد: آغاز مراسم تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه هفتم آبان از مصلای نمازجمعه تنکابن برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس مراسم وداع با دو شهید گمنام را در ساری، شب یکشنبه 4 آبان اعلام کرد و گفت: این مراسم معنوی بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مراسم وداع با دو شهید گمنام در شهرستان تنکابن شب سه شنبه 6 آبان  بعد از نماز مغرب و عشاء در باشگاه ورزشی دانشگاه آزاد تنکابن انجام خواهد شد.

سردار ملکی به سفر رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مازندران اشاره کرد و افزود: مریم مجتهد زاده روز سوم آبان ماه میهمان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این سفر یک روزه است و با هدف معرفی رویکردهای این سازمان و اهداف آن در استان ها صورت می گیرد، عنوان کرد: برای این سفر چند برنامه تدارک دیده شده که گردهمایی نویسندگان و شاعران زن و زنان نام آور ایثارگر و اصحاب رسانه یکی از این برنامه ها خواهد بود.

وی از برگزاری جلسه هیأت امنای باغ موزه دفاع مقدس مازندران در روز شنبه سوم آبان ماه 93  خبر داد و بیان کرد: این جلسه با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه ، فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مدیران دستگاه های اجرایی استان  جهت تسریع در احداث بزرگترین طرح فرهنگی استان مرکز فرهنگی(باغ موزه) برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در این بازدید، مسئولین ادارات استان و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، سردار ملکی را همراهی کردند.

یادآور می شود نمایشگاه «در کوچه های بچه های دهه 60» که روز 27 مهر در محل دائمی نمایشگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برپا شد تا پایان روز 30 مهر  برای بازدید عموم دائر می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار