سردار فضلی خبر داد

افزایش 500 درصدی حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی/ حرکت راهیان نور برگرفته از نور شهداست

جانشین سازمان بسیج مستضفعین با ابراز رضایت از اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: هیچ گاه به اندازه امروز، انسجام بین آموزش و پرورش و سپاه و بسیج در امر راهیان نور وجود نداشته و این هماهنگی ستودنی است.
کد خبر: ۳۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱ - 21October 2014

افزایش 500 درصدی حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی/ حرکت راهیان نور برگرفته از نور شهداست

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار علی فضلی در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که روز گذشته در اردوگاه شهید باهنر نیاوران تهران برگزار شد، با اشاره به الویت قرار دادن بحث ایمنی کاروان های راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: ایمنی کاروان ها راهیان نور دانش آموزی و فرهنگیان یکی از مهمترین برنامه های ماست و در اولویت  قرار دارد.

وی از رشد 500 درصدی اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت:از 15 مهرماه که نخستین روز اعزام دانش آموزان سراسر کشور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس کلید خورد تا به امروز 68 هزار نفر از دانش آموزان به مناطق جنگی اعزام شده اند که این رقم نسبت به سال های گذشته رشد خوبی داشته و نشانگر هماهنگی بیش از پیش مسئولان راهیان نور و آموزش و پرورش است.

دبیر قرارگاه مرکزی  راهیان نور سپاه و بسیج خاطر نشان کرد:اجرای رزمایش فرهنگی بصیرتی برای دانش آموزان، یکی از برنامه های قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج است که در حال برگزاری است و در شرایط جوی نامساعد هوا می توان نمایش تئاتر سالنی را جایگزین این برنامه کرد.

وی در ادامه با اشاره به اعزام روحانی و روایان دفاع مقدس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: ما قصد داریم امسال درصد حضور روحانیون  و راویان دفاع مقدس را در میان کاروان های راهیان نور به 100 درصد برسانیم.

سردار فضلی با اشاره به تاثریات معنوی راهیان نور گفت: راهیان نور خیرات و برکاتی به همراه دارد که زبان ما عاجز از توصیف آن است. این اتفاق بزرگ و عملیاتی عظیم فرهنگی قیمت ندارد و ارزش آن برگرفته از نور شهداست.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تاثیرگذاری راهیان نور برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان اظهار داشت: امروز دشمن نسبت به اهمیت و نقشآفرینی راهیان نور پی برده است از این رو از هر اقدامی برای جلوگیری از هجمه وسیع زائران این منطقه کوتاهی نمیکند به گونهای که از هر اتفاقی در این عرصه بیشترین تبلیغات را به راه میاندازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار