احمدی در گفتگو با دفاع پرس:

آیت الله مهدوی کنی اقدامات خود را بر اساس رضایت ولی فقیه انجام می داد

رئیس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی گفت: آیت الله مهدوی کنی همواره سعی می کرد، تبعیت از ولایت فقیه را در عملکردهای خود در الوویت قرار دهد در چارچوب حوزه انقلاب و ولی فقیه فعالیت های خود را ادامه می داد و هیچ گاه از این چارچوب خارج نشد.
کد خبر: ۳۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳ - 21October 2014

آیت الله مهدوی کنی اقدامات خود را بر اساس رضایت ولی فقیه انجام می داد

حجت السلام وحید احمدی رئیس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس در رابطه با شخصیت آیت الله مهدوی کنی گفت: آیت الله مهدوی کنی شخصیت ارزشمندی در میان مبارزان انقلاب اسلامی داشته و ایشان قبل از انقلاب در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مبارزاتی را دوشادوش امام خمینی (ره) انجام دادند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون نیز هر مسئولیتی که به ایشان از سوی نظام واگذار شد با کمال متانت و بزرگواری و خضوع آن مسئولیت اداره کردن آن را بدون هیچ چشم داشتی برعهده گرفتند  و هر کجا که نیاز به حضور ایشان بود بدون کوچک ترین اهمالی و با عشق و علاقه مسئولیت را می پذیرفتند و کارها را به نحو احسنت انجام میدادند.

احمدی در ادامه تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی شخصیت برجسته ای داشت و تابع ولی فقیه بودند و این تبعیت تنها منحصر به امام رحمت الله نبود بلکه این تبعیت ازمقام معظم رهبری را نیز از ایشان شاهد بودیم.

رئیس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی گفت: آیت الله مهدوی کنی همواره سعی می کرد، تبعیت از ولایت فقیه را در عملکردهای خود در الویت قرار دهد در چارچوب حوزه انقلاب و ولی فقیه فعالیت های خود را ادامه می داد و هیچ گاه از این چارچوب ر انجام فعالیت ها خارج نشد.

وی افزود: آیت الله مهدوی کنی همواره گروه ها و مردم را دعوت به انسجام ، وحدت می کردند و در جهت ایجاد وحدت اقدامات بسیاری را انجام داد تا وحدت میان ملت از هم گسیخته نشود.

احمدی در ادامه به ریاست آیت الله مهدوی کنی درمجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: آیت الله مهدوی کنی در یک مقطع حساس ریاست مجلس خبرگان رهبری را بر عهده گرفت و توانست با درایت و جامعیتی که از لحاظ شخصیتی و اخلاقی داشت به خوبی در آن مراحل حساس مجلس خبرگان را اداره و آرامش را به این مجموعه باز گردانند.

رییس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی در خاتمه گفت: افرادی در مجلس خبرگان به دنبال ایجاد تنش بودند که ایت الله مهدوی کنی با حضورشان در ریاست مجلس خبرگان رهبری و با درایت مثال زدنی خود توانست مشکلات و اختلافات میان اعضا را به طور مناسب و مطلوب حل و فصل کند و در راه نظام و انقلاب  افراد را هدایت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار