شهیدی در مراسم وداع دانشجویان امام صادق (ع) با پیکر آیت الله مهدوی کنی:

تبعیت آیت الله مهدوی کنی از اوامر مقام معظم رهبری از ویژگی‌های بارز وی بود

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم وداع دانشجویان امام صادق (ع) با پیکر آیت الله مهدوی کنی با اشاره به شخصیت وی گفت: تبعیت آن مرحوم از اوامر مقام معظم رهبری از ویژگی‌های بارز اخلاقی ایشان بود.
کد خبر: ۳۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸ - 21October 2014

تبعیت آیت الله مهدوی کنی از اوامر مقام معظم رهبری از ویژگی‌های بارز وی بود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه مراسم وداع دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) با پیکر مرحوم آیت الله مهدوی کنی، با اشاره به ویژگی های بارز آن مرحوم اظهار داشت: وی از ارکان انقلاب بود و تاسیس جامعه روحانیت مبارز از یادگاری های او است. جدیتی که نسبت به جامعه روحانیت قبل از پیروزی انقلاب داشت و هدایت های ایشان در جامعه روحانیت در مسیر ولایت از ویژگی های ایشان بود.

رییس بنیاد شهید افزود: تبعیت وی از اوامر مقام معظم رهبری نیز، از شاخص های شخصیت آیت الله مهدوی کنی بود.

شهیدی در ارتباط با برگرداندن جایگاه اخلاق به ریاست مجلس خبرگان رهبری توسط مرحوم آیت الله مهدوی کنی بعد از فوت آیت الله مشکینی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های مرحوم، اخلاق ایشان بود که اخلاق اسلامی را کاملا رعایت می کرد و همه جا ملایم صحبت می کرد، ولی در جایی که نسبت به مسائل و احکام اسلامی تجاوزی می شد، بر آشفته می شد.

وی در ادامه تصریح کرد: مرحوم  آیت الله مهدوی کنی از امام راحل (ره)  و مقام معظم رهبری حمایت می کرد و شخصیت و اخلاق وی به گونه ای بود که در همه جامعه روحانیت، چه در تهران و چه در حوزه علمیه و سایر شهرها، محور شده بود و همچنین به او احترام می گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها