مسئول بسیج سازندگی استان گیلان خبر داد

اعطای بیش از 15 میلیارد تومان وام برای خوداشتغالی در گیلان

مسئول بسیج سازندگی استان گیلان از اعطای بیش از 15 میلیارد تومان وام به فعالان عرصه اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵ - 22October 2014

اعطای بیش از 15 میلیارد تومان وام برای خوداشتغالی در گیلان

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به استان گیلان، "سید عیسی صفوی" مسئول بسیج سازندگی استان گیلان با اشاره به این که بحث اقتصاد مقاومتی مورد توجه رهبر معظم انقلاب است، گفت: سپاه نیز این وظیفه را بر خود دید که در این حوزه وارد عمل شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته 5 میلیارد و 200 میلیون تومان وام برای فعالان اقتصادی داده شد که یک میلیارد آن قرض الحسنه و 4 میلیارد و 200 میلیون آن جزو وام های عدول اسلامی بود.

وی با اشاره به این که در سال جاری بسیج سازندگی استان توجه ویژه ای به خود اشتغالی داشته است، گفت: بر همین اساس امسال 13 میلیارد و 380 میلیون تومان وام در قالب عقود اسلامی و یک میلیارد و 580 میلیون تومان وام در قالب قرض الحسنه اعطا شده است که در مجموع امسال 15 میلیارد و 60 میلیون تومان در مجموع به متقاضیان وام پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان گیلان از معرفی 870 نفر به بانک ها برای دریافت وام در سال جاری خبر داد و اذعان داشت: مجموع این فعالیت ها در 18 عرصه صورت گرفته است که تا کنون 65 درصد معرفی شدگان به بانک توانسته اند وام های خود را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال موضوعاتی همچون حوضچههای پرورش ماهی، ایجاد وامهای گلخانهای، پرورش آبزیان گرمازی و پرورش زنبورعسل، پرورش کبک و بلدرچین، تولید کود ورنی کومپست و پرورش دام های سنگین و سبک در دستورکار بسیج سازندگی قرار دارند.

انتهای پیام/
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
سلام آقا ما الان اگه واسه پرورش بلدرچین به وام نیاز داشته باشیم میتونیم اقدام کنیم ؟
نظر شما
پربیننده ها