هفتمین دیدار آسمانی در گیلان برگزار شد

هفتمین دیدار آسمانی انجمن زنان ایثارگر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گیلان با مادر دانشجوی بسیجی شهید سید موسی سید آموزنده برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱ - 22October 2014

هفتمین دیدار آسمانی در گیلان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، در این دیدار که با مشارکت و همراهی تعدادی از دانش آموزان دهستان گوراب پس و حوزه بسیج فرهنگیان شهرستان فومن در دهستان گوراب پس برگزار شد، مادر شهید سید آموزنده با گویش زیبای گیلکی و تالشی به ذکر خاطراتی دلنشین از فرزند شهیدش پرداخت و گفت: با آنکه در روستا زندگی میکردیم و فاقد هر گونه امکانات بودیم اما فرزندم با مطالعه کتابها و شرکت در مساجد و ارتباط با روحانیت و دوستان حزب اللهی توانسته بود خلاء امکانات را پر کند و با توجه به ایام و مناسبتها آداب درست اسلامی را یاد بگیرد و به من که مادرش بودم در تمام زمینه ها ارشاد نماید.

مادر شهید سیدآموزنده در ادامه با اشاره به درایت و تیزهوشی فرزند شهیدش گفت: با اشتیاق زیادی درس میخواند و زمانی که در دانشگاه یزد پذیرفته شد با علاقه خاص مسیر طولانی گیلان تا یزد را سپری کرد و وارد دانشگاه شد. سید موسی در آن ایام همزمان با جنگ تحمیلی بدون اینکه به خانواده اطلاع کاملی بدهد به جبهه رفت که در دومین اعزام در سال 64 در جزیره مجنون به مقام والای شهادت نائل آمد.

این مادر بزرگوار در پایان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و فوت پدران و مادران شهدا گفت: همه  پدران و مادران شهدا در حال رفتن از این دنیا هستند که سفارش اصلی من به همه این است که راه و افکار شهدا را دنبال کنید و قدر این خونهایی که برای حفظ و حراست کشور و دفاع از ولایت فقیه ریخته شده است را بدانید تا با آمدن مولا امام زمان عج الله تعالی پرچم اصلی این انقلاب به دست ایشان برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار