رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تشریح کرد:

جزئیات شهادت سرگرد "محمد جلال کاشانی" مامور کلانتری 139 مرزداران

رییس پلیس پیشگیری پایتخت صبح امروز ضمن حضور در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سرگرد "محمد جلال کاشانی" خدمات شایسته و مظاعف این مامور شجاع کلانتری 139 مرزداران را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱ - 22October 2014

جزئیات شهادت سرگرد

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سرهنگ "محسن خانچرلی"، رییس پلیس پیشگیری تهران صبح امروز(چهارشنبه) در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید سرگرد "محمد جلال کاشانی"، جمعی کلانتری 139 مرزداران، که در هنگام ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد، گفت: دوشنبه شب یکی از همکاران شجاع این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود واقع در مرزداران بوده که در محدوده بزرگراه حکیم با توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می کند.

وی ادامه داد: این مامور وظیفه شناس پس از دیدن توزیع کنندگان مواد مخدر به آنها ایست داده و در همین حین با یکی از آنها درگیر می شود که در این درگیری در نهایت متهم مذکور با سلاح گرم به وی تیراندازی کرده و سرگرد محمد جلال کاشانی به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

رئیس پلیس پیشگیری در ادامه به زحمات و تلاش این مامور وظیفه شناس کلانتری 139 مرزداران اشاره کرد و گفت: طی سه سال گذشته این مامور شجاع پلیس پایتخت به طور مستمر با افراد بزهکار برخوردهای مکرر داشته و به صورت مداوم با خاطیان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه مبارزه کرد و در این راه نیز شهید شد.

سرهنگ خانچرلی در پایان به این نکته اشاره کرد که این شهید گرانقدر درست چند روز پیش به خاطر تلاش های مضاعف و خدمات شایسته اش مورد تشویق مالی قرار گرفت که این مبلغ تشویقی را صرف مراسم زیارت عاشورای امام حسین(ع) کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار