با پخش برنامه یوسف فروتن از شبکه افق

«شاهد عینی» درگیری با بنی صدر از خاطراتش می گوید

«شاهد عینی» این هفته به بیان گفت وگو و بیان خاطراتی از زبان یوسف فروتن، فرمانده سابق حفاظت ریاست جمهوری اختصاص دارد.
کد خبر: ۳۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹ - 23October 2014

«شاهد عینی» درگیری با بنی صدر از خاطراتش می گوید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نام یوسف فروتن برای بسیاری از پرسنل سپاه که در تیم های حفاظت مشغول فعالیت هستند آشناست؛ نخستین معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران، عضویت در شورای فرماندهی سپاه، فرماندهی سپاه استان لرستان و همچنین فرماندهی حفاظت ریاست جمهوری از جمله مسئولیت های او در دوران پس از انقلاب بوده اند.

فروتن در یکی از مصاحبه هایش گفته بود: «وقتی انتخاب شدیم با دولت موقت و بعد از آن هم با بنی صدر یک اختلاف زیر بنایی و اساسی داشتیم. آنها می خواستند سپاه محدود بماند در حد گارد ملی، و تحت عنوان گارد ریاست جمهوری تشکیل شود. این با اهدافی که حضرت امام اشاره کرده بودند و قرار شد که سپاهی تشکیل شود که بتواند در جایگاه یک نیروی مسلح قرار بگیرد، متفاوت بود. در این بین مخالفین هم معتقد بودند که ما ارتش داریم و این کافی است».

«شاهد عینی» برنامه ای گفت وگو محور که به مصاحبه با شخصیت های تاثیرگذار و حاضر در صحنه های مختلف انقلاب اختصاص دارد این هفته مخاطبان خود را پای صحبت های فروتن می نشاند.

فعالیت شهید بهشتی در مرکز اسلامی هامبورگ، عضویت فروتن در سپاه و درگیری هایش با بنی صدر، ماجرای طراحی آرم سپاه و خاطرات حفاظت از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در زمان فرماندهی حفاظت ریاست جمهوری فروتن محورهای اصلی گفت وگو با او را تشکیل می دهد.

شاهد عینی این هفته ساعت 19 روز پنجشنبه اول مهرماه از شبکه افق پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار