به همت سوره مهر

کتاب الکترونیکی خاطرات شهید اندرزگو تولید می‌شود

نسخه الکترونیکی کتاب «سفر بر مدار مهتاب»، شامل خاطرات همسر شهید اندرزگو از این شهید بزرگوار، در سوره مهر الکترونیک تولید می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶ - 24October 2014

کتاب الکترونیکی خاطرات شهید اندرزگو تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، «سفر بر مدار مهتاب» از سری کتابهای بانوی ماه است که براساس خاطرات کبری سیل سهپور، همسر شهید اندرزگو از این شهید بزرگوار در سالهای زندگی مشترکشان شکل گرفته و نوشته شده است. کار تألیف و انجام مصاحبه برای جمعآوری خاطرات این اثر را مرتضی سرهنگی و هدایتالله بهبودی برعهده داشتهاند. سوره مهر الکترونیک در نظر دارد تا این اثر را در قالب کتاب الکترونیک تولید و عرضه کند.

شهید علی اندرزگو در سال 1318 در تهران متولد میشود. دوران ابتداییاش را در مدرسه فرخی تهران میگذراند و در سن 12 سالگی در یک نجاری مشغول به کار میشود و همزمان تحصیلات طلبگیاش را شروع میکند. او روزها کار میکند و شبها درس میخواند. وی در 16 سالگی به گروه فداییان اسلام میپیوندد و در ایام درگیری قیام پانزده خرداد به همراه چندتن دیگر دستگیر و زندانی و پس از مدتی آزاد میشود و به شهرهای قم و عراق پناه میبرد.

در سال 1349 درس را از سر میگیرد و در همان سال ازدواج میکند. سیل سهپور در این کتاب گزیدهای از ماجراهای 8 سال زندگی مشترکش را با شهید اندرزگو میگوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار