گزارش دفاع پرس از حاشیه‌های تشییع دو شهید گمنام

مادرانی که عطر فرزند مفقودالاثرشان را از شهدای گمنام استشمام کردند

مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز با حضور پرشور مردم در شهرک رضویه تهران برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰ - 24October 2014

مادرانی که عطر فرزند مفقودالاثرشان را از شهدای گمنام استشمام کردند

به گزارش خبرنگار حماسه وجهاد دفاع پرس، جنگ تمام شد و رزمندگانی که رفته بودند برای پاسداری از عزت و شرف دین و میهن، به خانههایشان بازگشتند، اما بودند مادرانی که چشمهایشان در انتظار فرزند برومندشان سفید شد، و بودند مادرانی که در این سالها پس از مدتها بی خبری از دلبندانشان به لقای معبود شتافتند. امروز  پس از سالهایی که از  جنگ میگذرد مردم شهرک رضویه میزبان شهدای گمنامی بودند که بعد از این همه سال، با حضور پرشور مردم به خاک سپرده شدند.

در میان همه سروصدای ماشینها امروز مسجد امام سجاد(ع) شهرک رضویه میزبان شهدای گمنامی بود که در عملیاتهای خیبر جزیره مجنون و در تکی که دشمن در منطقه فاو داشت به شهادت رسیده بودند.

در میان این همه حضور هرکس خواسته ای داشت؛ بعضیها شفاعت میخواستند، بعضیها هم از شهدا فقط میخواستند این توفیق نصیبشان شود که راه شهدا را ادامه دهند.

امروز همه آمده بودند تا به این شهدا بگویند هرچند که شما گمنام هستید، ولی همه ما برادران وخواهران شما هستیم.

در این مراسم پرشور مادرانی بودند که فرزندان خود را به جنگ فرستاده بودند تا از اسلام و خاک خود دفاع کنند و هنوز مفقودالاثر بودند؛ مادرانی که این شهدا را به یاد فرزندان خود به آغوش گرفتند و با آنها نجوا کردند.

مردم مومن و شهیدپرور پس از خواندن دعای ندبه و اقامه نماز بر پیکر این شهدای گرانقدر، آنها را در بوستان کوهساران به خاک سپردند.

بنا به تصویب شورایاری محله، به تبرک عبور کاروان تشییع از مسیر چهارراه معروف به "چهارراه عربها" این مکان به "چهارراه شهدا" تغییر نام پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار