روزنامه کویتی «السیاسة» مدعی شد/

جلسه مهم نصرالله با فرماندهان حزب الله در جنوب بیروت

برخی منابع خبری مدعی شدند در جلسه‌ای که با حضور «سیدحسن نصرالله» و فرماندهان نظامی مقاومت در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، تصمیماتی درباره تغییر برخی فرماندهان و تاکتیک‌های نظامی اتخاذ شد.
کد خبر: ۳۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸ - 25October 2014

جلسه مهم  نصرالله با فرماندهان حزب الله در جنوب بیروت

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، برخی منابع خبری مدعی شدند که در جلسهای که اخیراً «سید حسن نصرالله» و فرماندهان نظامی مقاومت در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار کردند، تصمیماتی درباره تغییر برخی فرماندهان و تاکتیکهای نظامی اتخاذ شد.

روزنامه کویتی «السیاسة» در گزارشی به بازخوانی مواضع اخیر «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان پرداخته و مدعی شد که سید نصر الله وقتی تحولات بریتال را «اشتباهی که به آن رسیدگی شد» میخواند، منظور وی اطمینان دادن به اعضا و هوادارانش نیست بلکه سخن از تغییرات گستردهای در رویاروییهای جاری بین حزبش و افراد مسلح در منطقه القلمون سوریه سخن میگفت.

بر اساس این گزارش، پس از بروز تحولات امنیتی «بریتال» واقع در شرق لبنان، دبیر کل حزب الله لبنان فرماندهای عالیرتبه نظامی را به نشست مرکزی در ضاحیه جنوبی بیروت فراخوانده و در جلسهای که با حضور یک افسر بلندپایه سوری برگزار شد، تحولات، نبردهای اخیر و اقدامات لازم به منظور پیشگیری از تکرار چنین حوادثی مورد بحث و بررسی قرار داده شد.

انتهای پیام/ک.ف.ف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار