معاون برنامه، بودجه و مالی فرمانده کل سپاه:

عمل انقلابی مهمترین رسالت پاسداران است

معاون برنامه، بودجه و مالی فرمانده کل سپاه افزایش همدلی، معنویت و توفیق به عمل انقلابی را از رسالت‌های پاسداران دانست.
کد خبر: ۳۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵ - 25October 2014

عمل انقلابی مهمترین رسالت پاسداران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، سردار علاء الدینی در چهارمین جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان که در حسینیه حضرت ابالفضل(ع) رشت برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره همه ساله در راستای ایجاد زمینه رشد و ارتقاء دانش فرماندهان و مدیران و با هدف تحول و تعالی در نظام مدیریت فرماندهی و نهادینهسازی اشراف فرماندهان بر یگانهای تابعه برگزار میشود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره همچنین با هدف معرفی ردهها و سازمانهای موفق پس از ارزیابیهای دبیرخانه اشراف برگزار میشود.

سردار علاء الدینی افزایش همدلی، معنویت و توفیق به عمل انقلابی را از رسالتهای پاسداران خواند و گفت: اشراف در ارزیابیها عدالت را رعایت و انتظارات و توقعات بیجا را حذف میکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان گیلان توانسته در تحقق اهداف و دنبال کردن چشم انداز مصوب برتر شده این جایگاه و مقام را حفظ کند.

گفتنی است جشنواره مالک اشتر با هدف شایسته سالاری و با ارزیابی میزان آمادگی عملیاتی و سطح مطلوب و کیفی بودن فعالیتها و اقدامات اجرایی فرماندهان در رابطه با وظایف و ماموریتهای محوله بوده است.

در چهامین جشنواره مالک اشتر سپاه قدس گیلان که در حسینیه حضرت ابالفضل(ع) برگزار شد از 86 سازمان و رده موفق تر برگزیده و فرماندهان و مدیران موفق تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار