همزمان با ششمین روز محرم

پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس در قم تشییع می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از تشییع پیکرهای مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس در روز جمعه نهم آبان پس از اقامه نماز جمعه در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹ - 29October 2014

پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس در قم تشییع می‌شود

احمد حسینی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در قم، با اعلام این خبر گفت: مردم انقلابی، شهیدپرور و عاشورایی استان قم بار دیگر میزبان شهدای گمنامی خواهند بود که در راه دفاع از مکتب قرآن و اسلام جان خود را نثار کرده و با رسیدن به فوز عظیم شهادت، لبیکگوی ندای "هل من ناصر" حسین(ع) و رهبر فرزانه خویش شدند.

وی افزود: این پیکرهای مطهر، متعلق به دو شهید گمنام 23 و 29 ساله که در عملیات خیبر، منطقه عمومی جزیره مجنون و شهید 25 سالهای است، که در تک دشمن در منطقه عمومی حاج عمران به شهادت رسیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم ادامه داد: یکی از شهدای گمنام عملیات خیبر در محل اداره کل اطلاعات استان قم خاکسپاری میشود و مزارش ملجأ و زیارتگاه سربازان گمنام امام زمان(عج) خواهد بود.

وی با اشاره به خاکسپاری دو شهید گمنام دیگر در محل دانشگاه قرآن و حدیث، خاطرنشان ساخت: پیکرهای مطهر هر سه شهید گمنام روز جمعه نهم آبان مصادف با ششمین روز از ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع)، پس از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) بر روی دستان خانوادههای معظم شهدا، مسئولان، همرزمان شهدا و امت عزادار تشییع خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم باشکوه تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام، صبح روز شنبه دهم آبان در دانشگاه قرآن و حدیث واقع در بلوار 15 خرداد، انتهای شهرک جهاد برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار