با موضوع ترور دانشمندان هسته ای

«روباه» به کارگردانی بهروز افخمی کلید خورد

تهیه کننده ی فیلم سینمایی «روباه» گفت:فیلمبرداری این فیلم هفته گذشته در مناطق جنوبی تهران آغاز شده است و تدوین همزمان فیلم نیز زیر نظر بهروز افخمی در حال انجام است.
کد خبر: ۳۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵ - 29October 2014

«روباه» به کارگردانی بهروز افخمی کلید خورد

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس «محمد پیرهادی» تهیهکننده فیلم سینمایی «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی گفت: فیلمبرداری این فیلم هفته گذشته در مناطق جنوبی تهران آغاز شده است و تدوین همزمان فیلم نیز زیر نظر بهروز افخمی در حال انجام است.

وی افزود: این روزها بابک حمیدیان مقابل دوربین قرار دارد و سکانسهای مربوط به ایشان در حال فیلمبرداری است البته آرش مجیدی نیز به عنوان دیگر بازیگر جدید این فیلم مقابل دوربین قرار دارد.

پیرهادی گفت: انشاالله فیلمبرداری این فیلم تا پایان آذرماه به اتمام خواهد رسید.

این تهیه کننده ی سینما خاطر نشان کرد: بخش عمدهای از فیلم سینمایی «روباه»در شهر میگذرد و درصد سکانسهای خارجی این فیلم زیاد است و ما چند روز آینده به فیلمبرداری در سکانسهای خیابانی خواهیم پرداخت.

پیرهادی افزود: بخشی از دکور این فیلم ساخته شده و بخش دیگر نیز در دست ساخت قرار دارد.

وی همچنین در خصوص دلیل عدم حضور رامبد جوان و محسن تنابنده قبل از شروع فیلمبرداری «روباه» به فارس گفت: با رامبد جوان هیچگونه قراردادی نبسته بودیم و تنها برای ایشان در فیلم مذاکره اولیه صورت گرفته بود و به دلیل طولانیتر شدن برنامه «خنداونه» حضورشان در فیلم میسر نشد.

تهیهکننده «روباه» همچنین اظهار داشت: اما در مورد محسن تنابنده به دلیل اینکه مدت زمان فیلمبرداری ما طولانی است و با زمانبندی ایشان مطابقت پیدا نکرد نتوانست در فیلم حضور داشته و شخصا از این موضوع بسیار ناراحت بود.

بنابراین گزارش فیلم سینمایی «روباه»با نام قبلی «تله»به ترور شهدای هستهای میپردازد و کارگردانی آن را بهروز افخمی بر عهده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار