پژمان فر در گفتگو با دفاع پرس:

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر موظف پیگیری تدوین آیین نامه داخلی دستگاهها است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر پیگیری کننده تدوین آیین نامه های داخلی دستگاهها برای اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۳۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰ - 01November 2014

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر موظف پیگیری تدوین آیین نامه داخلی دستگاهها است

نصرالله پژمان فر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با چگونگی امر به معروف و نهی از منکر کردن مردم نسبت به مسئولان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، گفت: نمایندگان با تدوین طرح حمایت از  آمران به معروف و ناهیان از منکر در تلاش هستند تا دیوار بزرگی که بین مسئولان و بخش کارشناسی پرسنل ادارات و سازمان ها ایجاد شده است، شکسته شود.

وی در ادامه افزود: ایجاد دیوار بزرگ میان مسئولان و کارمندان میانی سازمان ها و ادارات باعث شده تا مردم در امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت پذیر نباشند  و حتی در برخی از موارد نگرانی هایی را برای کارمندان و برخی دیگر از مردم در سطح جامعه ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وقتی قانونی را مجلس در ارتباط با موضوعی ایجاد کرده باشد قانون آرام آرام در فرایند منطقی اجرا شدن قرار خواهد گرفت.

وی در رابطه با چگونگی برخورد مردم نسبت به عملکرد مسئولان در قانون امر به معروف و نهی از منکرافزود: وقتی برای اجرایی شدن امری در جامعه نمایندگان قانونی را در مجلس تصویب می کنند باید دستگاههای زیر مجموعه برای به نحو احسن اجرایی شدن آن در جامعه و کشور ساز و برگ هایی را در قالب آیین نامه داخلی تدوین کنند.

پژمان فر با تأکید بر این مطلب با قانونی شدن طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر دستگاههای آموزشی، فرهنگی، نظامی و اجرایی مکلف هستند برای بهتر اجرایی شدن قانون آیین نامه داخلی تدوین و تهیه کنند، گفت: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر پیگیری کننده تدوین آیین نامه های داخلی دستگاهها برای اجرای قانون امر به معروف و  نهی از منکر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار