دریادار سیاری در جمع خبرنگاران خبر داد

دستیابی نداجا به اژدر فوق پیشرفته با قابلیت شلیک از زیردریایی، ناوشکن و بالگرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش از دستیابی این نیرو به یک اژدر بسیار پیشرفته خبر داد و گفت: این اژدر از قابلیت شلیک از زیردریایی، ناوشکن و بالگرد برخوردار بوده و مراحل آزمایشی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۳۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ - 22November 2014

دستیابی نداجا به اژدر فوق پیشرفته با قابلیت شلیک از زیردریایی، ناوشکن و بالگرد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیبالله سیاری در حاشیه نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران، درخصوص برگزاری رزمایش دریایی ولایت 93 اظهار داشت: این رزمایش در ایجاد امنیت و ارتقای توانمندی کشور در منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: رزمایش ولایت 93 نسبت به رزمایش ولایت 91 در منطقهای وسیعتر برگزار خواهد شد و از مدار 10 درجه بحثهای اطلاعاتی و عملیاتی آن را شروع میکنیم.

امیر سیاری افزود: این رزمایش در راستای ارتقای توانمندی و سطح تجربه دانشآموختگان نیروی دریایی برگزار میشود.

وی با اشاره به ویژگیهای این رزمایش ابراز داشت: تعدد سلاحهای در نظر گرفته شده، تعدد یگانهای شناور سطحی و زیرسطحی و تعداد پرتابهایی که در این رزمایش پیشبینی شده است، از ویژگیهای رزمایش ولایت 93 به شمار میرود.

فرمانده نداجا همچنین با بیان اینکه اژدر سلاحی است که علیه زیردریاییهای استفاده میشود، اعلام کرد: نیروی دریایی به تازگی به اژدری دست یافته است که برتوان رزمی نداجا در حد زیادی افزود است و به احتمال زیاد در رزمایش آتی نیز استفاده میشود.

وی افزود: این اژدر که از قابلیت شلیک از زیردریایی، ناوشکن و بالگرد برخوردار است، مراحل آزمایشی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار