اختتامیه سی‌امین دوره تخصصی تفنگداران نیروی دریایی سپاه با حضور سردار فدوی

مراسم اختتامیه سی امین دوره تخصصی تفنگداران نیروی دریایی سپاه با حضور سردار فدوی در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸ - 22November 2014

اختتامیه سی‌امین دوره تخصصی تفنگداران نیروی دریایی سپاه با حضور سردار فدوی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، در مراسم اختتامیه سیامین دوره تخصصی تفنگداران نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: هویت پاسداری به اخلاص و معنویت آن است و تا زمانی که این اخلاص و معنویت حکمفرما است، هویت پاسداری نیز برقرار خواهد بود.

وی افزود: برای دستیابی به معنویت و حفظ و تقویت آن، پیگیری روالی لازم است که خودسازی و بالارفتن نورانیت قلب و رسیدن به مرحله فرقان یعنی بصیرت و تشخیص حق از باطل جزو برکات و ثمرات آن است.

سردار فدوی خاطر نشان کرد: یک پاسدار در طول شبانه روز بسیار بیشتر از افراد عادی باید برای برنامههای خودسازی معنوی اهتمام داشته باشد.

وی افزود: چطور افراد و ورزشکاران برای تربیت بدن خود و پیگیری برنامههای سلامت جسمی وقت و انرژی میگذارند، تلاش یک پاسدار در بعد معنوی به مراتب باید در پیگیری کارها و برنامههایی که به تقویت معنوی میانجامد، بیشتر باشد.

سردار فدوی اظهار داشت: عهدهداری رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی به عمر ما برکت و اعتبار بخشیده است و این یک موهبت و لطف ویژه است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: روالی که شما عزیزان پاسدار بر آن روال برقرار هستید، همان روالی است که نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) بر آن روال بودند و بیتردید اگر امروز آنان هم زنده و حاضر بودند، همین روال پاسداری را پی میگرفتند.

شایان ذکر است، در این مراسم دریادار پاسدار علی فدوی به پرسشهای دانشجویان مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) پاسخ داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار