بیانیه اداره کل حفظ آثار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

بسیج پرچمدار پاکیزگی و مقابله با تبعیض در جامعه است

در بخشی از بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران آمده است: بسیج پرچمدار پاکیزگی و مقابله با تبعیض در جامعه است و با گذشت و ایثار و بی اعتنایی به مسائل دنیوی به مقابله با دشمنان پرداخته‌اند.
کد خبر: ۳۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱ - 22November 2014

بسیج پرچمدار پاکیزگی و مقابله با تبعیض در جامعه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیانیهای صادر کرد.

در بخش نخست این بیانیه با اشاره به اینکه بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق- حق شناسی و حق پرستی و پاسداری و صیانت از حق است، آمده است: مفهوم بسیج را می توان با مفاهیمی مانند: انصار و مهاجران، اصحاب امام زمان(عج)، یاران حق، مرزبانان توحید، شیفتگان خدمت، تشنگان ولایت، پاسداران عدالت، جنود الهی و حزب خدا و منتظران ولی الله و رهروان خمینی کبیر(ره) تطابق داد و از ایشان به بزرگی و بزرگواری و کرامت یاد کرد.

این بیانیه میافزاید: "بسیجی" فرد عاشق سراز پا نشناختهای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: پنجم آذر یکی از روزهای به یادماندنی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که با درایت بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) به روز تشکیل بسیج مستضعفین نامگذاری شد.

در بخش دیگر این بیانیه تأکید شده است: بسیج پرچمدار پاکیزگی و مقابله با تبعیض در جامعه است و با گذشت و ایثار و بی اعتنایی به مسائل دنیوی به مقابله با دشمنان پرداختهاند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در بخش دیگر این  بیانیه با بیان اینکه بسیجیان تعلیم یافته مکتب وحی هستند، تأکید کرد: همگان باید بدانند که قدرت بزرگ خداوند است و همه قدرتها در برابر خداوند پوچ هستند.

در ادامه این  بیانیه آمده است: تنها راه نجات کشور بازگشت به فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی بر همه عرصه ها است؛ چرا که «اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.»

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در ادامه این  بیانیه ضمن گرامیداشت هفته بسیج بر بسیجیان پیرو خط امام و رهبری، تصریح کرد: بسیجیان این مردان میدانهای خطر و فداکاری در عرصههای مختلف فرهنگی، رزمی، جهاد، حماسه، هنری، سیاسی، اقتصادی، ورزشی و علمی و... گوش به فرمان فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای گام بردارند.

در بخش پایانی بیانیه به تکریم بسیج اشاره شد و آمده است: تکریم از نیروهای بسیجی احترام به مردانگی و مروت است، هر روز و هر هفته از آن بسیج است و راه نجات نیز حضور جانانه  بسیجیان در همه میادین میباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار