امیر شهرام عنوان کرد

پشتیبانی سامانه‌های پدافند هوایی از ناوگان نداجا در رزمایش ولایت 93

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش گفت: این قرارگاه مانند سایر رزمایش‌ها در رزمایش ولایت 93 شرکت و از ناوگان نیروی دریایی پشتیبانی خواهد کرد.
کد خبر: ۳۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ - 23November 2014

پشتیبانی سامانه‌های پدافند هوایی از ناوگان نداجا در رزمایش ولایت 93

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص)، امیر سرتیپ دوم «شاهرخ شهرام» معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی در مراسم صبحگاه مشترک این قرارگاه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع)، گفت: احترام به شهدا بهویژه شهدای گمنام دِینی است بر گردن همه ما، و خدا را شاکریم که قرارگاه پدافند هوایی از فیض وجود دو تن از شهدای دوران دفاع مقدس بهرهمند است و قطعا وجود این دو شهید گرانقدر برکات خاصه نصیب قرارگاه پدافند هوایی خواهد کرد.

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی در ادامه اظهار داشت: با فرمان مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) پنجم آذر ماه روز بسیج مستضعفین نام گرفت و منشأ خیر و برکات و افتخارآفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و ما افتخار میکنیم که با تفکر و عمل بسیجی به گونهای اقدام کردیم که مولا و مقتدایمان پدافندیان را "بسیجیان ارتش" نامیدند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش که در پایان آذر ماه انجام میشود، افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) همچنان مانند سایر رزمایشها در رزمایش ولایت 93 شرکت و از ناوگان نیروی دریایی پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار