حجت‌الاسلام حاج صادقی عنوان کرد

برنامه‌ریزی جبهه استکبار برای انجام 20 اقدام تخریبی علیه نهضت اسلامی در ایران

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: جبهه استکبار، 20 اقدام را برای تخریب نهضت اسلامی در کشورمان تدارک دیده که وجود اسلام بی خطر یکی از این اقدامات است.
کد خبر: ۳۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲ - 23November 2014

برنامه‌ریزی جبهه استکبار برای انجام 20 اقدام تخریبی علیه نهضت اسلامی در ایران

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، در همایش بسیج طلاب تهران بزرگ که صبح امروز در حوزه علمیه مروی برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین(ع) فرهنگ بسیجی را بنا گذاشت؛ اگرچه بسیجیان باوفای اندکی داشت، چون کسانی که شعار "با حسین بودن" را سر دادند، وقتی دیدند چنانچه با ایشان باشند باید هزینههای زیادی بپردازند، دست از شعارهایشان کشیدند و امام را تنها گذاشتند.

وی افزود: فرهنگ بسیجی در جایی است که انقلاب، فرزند عاشورا و برآمده از نهضت عاشورا با اتکا به چنین فرهنگی توانسته 35 سال نهضت خود را در برابر دشمنیهایی که متوجه آن است نگاه دارد. اما اینکه چرا نهضت امام حسین(ع) به شهادت ختم شد، به این دلیل این است که نهضت امام حسین(ع) قیامی نبود که مردم از آن حمایت کنند؛ به عبارت دیگر آهنگ بسیجی به معنای واقعی و نهضت قیام عاشورا وجود نداشت؛ به همین خاطر ایشان خود را فدا کردند تا فرهنگ بسیجی نهادینه شود.

حجتالاسلام حاج صادقی بسیج را تجلی قیام مردمی و ولایتمداری مردم دانست و افزود: بعد از تحریمهای مختلف، تحلیل جبهه استکبار این است که اگر امت بی امام و رهبر باشد خطری ندارد؛ شیوه ای که در برخی از کشورها توانستند با اجرای آن ملتها را به هر سو که میخواهند ببرند. البته آنها به موضوع دیگری نیز اشاره میکنند و اینکه امام، بی امت اقتدار ندارد، و امت با ولایت نیز شکست ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید از دشمن انتظار داشته باشیم که دشمنی و توطئه نکند، بیان داشت: دراین رابطه نکته مهم این است که بدانیم مهمترین تمرکز حمله دشمن به کدام نقطه است تا با عملیاتهای فریب آنها گمراه نشویم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: بنا به اذعان صاحبنظران آمریکایی، موجودیت و حیات آنها توسط انقلاب اسلامی ایران به تدریج در حال از بین رفتن است؛ به همین خاطر آنها به دنبال این هستند که نرمافزار انقلاب را از بین ببرند؛ اما آنها در همه میدانها علیه ایران ناتوان شدهاند.

وی خاطرنشان کرد: آنها میگویند با حذف فیزیکی نمیتوان انقلاب را از بین برد، و بنابراین باید روح و جان انقلاب را از بین ببرد؛ به همین خاطر هفت نقطه اصلی انقلاب را هدف قرار دادهاند که یکی از آنها اسلام است.

حجتالاسلام حاج صادقی با اشاره به اینکه دشمنان در پی خاموش کردن چراغ اسلام در کشورمان هستند، گفت: اگر تا دیروز اسلام سکولار را جلوی ما میگذاشتند، امروز سه نوع اسلام را مقابل ما طراحی کردهاند تا بدینوسیله اسلام ناب را در کشور ما از بین ببرند.

وی درباره این سه نوع اسلام اظهار داشت: "اسلام سکولار" یعنی محدود شدن اعمال دینی در حوزه فردی، "اسلام تکفیری" یعنی اسلامی که در آن مبارزه و جهاد وجود دارد اما در برابر گروه دیگری از مسلمانان و "شیوه افراطی" سه نوع اسلامی است که آنها به دنبال اجرا و پیاده کردن آن در کشورمان هستند.

حجتالاسلام حاج صادقی ادامه داد: همانگونه که در دوران دفاع مقدس، فرماندهان نظامی فرماندهی میکردند اکنون و در چنین شرایطی وظیفه فرماندهی در جنگ نرم برعهده طلاب و دانشجویان بسیجی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه دومین هدف دشمن را تغییر دادن گفتمان انقلاب دانست و بیان داشت: گفتمان انقلاب با استکبار سازشناپذیر است؛ به همین دلیل جبهه استکبار تلاش دارد روحیه ضد استکباری ما را کاهش دهد تا بدین شکل تبرّی را از اسلام بگیرند.

وی عنوان کرد: بعضیها در صفحه اول روزنامههایشان مینویسند "با گاو استکبار نباید درگیر شد، بلکه باید شیر آن را دوشید"، اما کشورهایی همچون مصر در زمان "مُرسی" این فرضیه را اجرا کردند، که در نتیجه آن انقلاب مصر به انحطاط رفت و سفره انقلاب در این کشور برچیده شد.

حجتالاسلام حاج صادقی در پایان خاطرنشان کرد: جدا کردن نقطه اتصال مردم با ولایت، تغییر دادن ارزشها، از بین بردن ارکان اسلام و انقلاب و مهار بعد جهانی انقلاب نیز از دیگر اهداف جبهه استکبار برای از بین بردن انقلاب اسلامی در ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار