مدیر کل اطلاع رسانی و انتشارات بنیاد شهید اعلام کرد:

دیجیتال سازی 500 نسخه کتاب درفاز اول/ توسعه فضای مجازی با محوریت دفاع مقدس

مدیر کل اطلاع رسانی و انتشارات بنیاد شهید از دیجیتال سازی 500 نسخه کتاب در فاز اول توسعه فضای مجازی با محوریت دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰ - 23November 2014

دیجیتال سازی 500 نسخه کتاب درفاز اول/ توسعه فضای مجازی با محوریت دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، «محمد علی فقیه» مدیر کل اطلاع رسانی و انتشارات بنیاد شهید در آیین رونمایی از سامانه دیجیتال سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت که ظهر امروز در کتابخانه مرکزی بنیاد شهید برگزار شد، با اشاره به تاسیس کتابخانه ایثار و شهادت در سال 75 با هدف جمع آوری آثار برای عرضه به پژوهشگران و محققان گفت: از ابتدای تاسیس کتابخانه تا سال 83 سعی در ساماندهی مجدد و پالایش کتب براساس تخصص در حوزه های مختلف شده است.

وی به منابع مطلوب کتابخانه ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: حدود 7 هزار عنوان کتاب در 15 هزار نسخه از دوران های مختلف تاریخی تا کتابهای تازه منتشر شده موجود است که آثار چند رسانهای، منابع مرجع و پایان نامه ها با موضوع ایثار و شهادت را نیز شامل می شود.

مدیر کل اطلاع رسانی و انتشارات بنیاد شهید توسعه فضای مجازی را یکی از طرحهای اصلی بنیاد شهید دانست و تصریح کرد: قرار بر این بود آیین رونمایی از این سامانه اوایل سال آینده انجام شود ولی با توجه به قرار گرفتن در سال مدیریت جهادی تلاش شد تا این کار زودتر انجام شده و در دسترس مخاطبین قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نسبت به گذشته افزایش حضور کمی و کیفی افراد انقلابی را در فضای مجازی داشتیم، افزود: دیجیتال سازی 500 نسخه کتاب دفاع مقدسی را درفاز اول کار خود داشتیم.

این مراسم ظهر امروز با حضور قائم مقام و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران، دبیر شورای فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس مرکز رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار