چگونه می‌توان بسیجی شد!‏

آن روزها نوجوانی که هنوز مویی در صورتش نروییده بود می‌گفت: «من می‌خواهم بروم جبهه! در روضه‌ها قصه حضرت قاسم(ع) را شنیده‌ام» و پیرمرد بسیجی‌مان هم می‌گفت: «تمام عمرم ‏در روضه‌ها، آرزو می‌کردم همچون حبیب ابن مظاهر در کربلا بودم».
کد خبر: ۳۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹ - 23November 2014

چگونه می‌توان بسیجی شد!‏

به گزارش دفاع پرس، وبلاگ رهسپار قدیمی نوشت: آن روزها پیرمرد بسیجیمان میگفت: من که عمرم به آخر رسیده است، تمام عمرم در روضهها، آرزو میکردم همچون حبیب ابن مظاهر ای کاش در کربلا بودم و در رکاب آقام امام حسین (ع) به شهادت میرسیدم. عاقبت بعد از یک عمر دعا و توسل، حاجتم روا شد و امروز به عنوان یک بسیجی راهی جبههها شدهام و با افتخار میگویم: «من یک بسیجیام!».

 

 

آن روزها نوجوانی که هنوز مویی در صورتش نرویبده بود میگفت: من وقتی دیدم برادرم و عمویم به جبهه میروند، آرزو میکردم ای کاش من هم روزی بتوانم به جبهه بروم و با دشمن بعثی بجنگم.

هر بار که میگفتم من هم میخواهم بروم جبهه، میگفتند: تو هنوز به سن تکلیف نرسیدهای! و جبهه رفتن برتو واجب نیست. امروز جبهه تو مدرسه و سنگر تو کلاس درس است ...

 

 

اما من میخواهم بروم جبهه! من در روضهها قصه حضرت قاسم (ع) را شنیدهام. من از قاسم (ع) بزرگترم! او یازده سال داشت و من 14 سال.

یک شب تا صبح بیدار ماندم و فکر کردم و عاقبت فردا صبح با شناسنامهام به پایگاه بسیج رفتم و گفتم: این شناسنامهام و این هم رضایت نامه پدرم!

راستش را بخواهید شناسنامهام را دستکاری کردم و به پدرم گفتم میخواهم از طرف مدرسه اردو بروم و رضایت نامه میخواهند و متنی را که خودم نوشته بودم دادم و پدر اثر انگشت زد و من هم شدم، یک بسیجی!

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار