سردار میرشکار:

امروز بصیرت دینی سلاح بسیجیان در مقابله با دشمن است

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه اقتدار امروز ما حاصل مجاهدت‌های شهدا، رزمندگان و بسیجیان است، گفت: امروز سلاح دشمن تغییر کرده است و سلاح مقابله ما هم باید تغییر کند، ما باید بصیرت دینی خود را بالا ببریم.
کد خبر: ۳۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳ - 26November 2014

امروز بصیرت دینی سلاح بسیجیان در مقابله با دشمن است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار«علیجان میرشکار» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در نشست بصیرتی ایثار و شهادت که به مناسبت هفته بسیج در استانداری مازندران برگزار شد، به بیان اهداف تشکیل بسیج مستضعفین پرداخت و گفت: تشکیل بسیج اگرچه در تاریخ پنجم آذر ماه سال 1358 بود، اما به واقع شکل گیری بسیج همزمان با شکل گیری انقلاب بوده است و در مقطعی که ابرقدرتها در جهان داعیهداری میکردند امام فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر نمودند.

وی افزود: بعد از شکل گیری انقلاب دشمن همه نیروی خود را به کار گرفت تا ضربهای به انقلاب بزند اما نتوانست و در نهایت جنگ تحمیلی را علیه ایران اسلامی آغاز کرد که در این مقطع بسیج نمود بیشتری پیدا کرد.

سردار میرشکار تاکید کرد: بعد از جنگ تحمیلی هم عدهای میگفتند جنگ تمام شده است دیگر نیازی به بسیج نیست اما امام راحل فرمان تشکیل بسیج دانشجویی و بسیج طلاب را صادر کردند.

وی تصریح نمود: امروز دایره بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری این است که هر کسی که در دل خواهان پیشرفت خود، ملت و نظام اسلامی است او بسیجی است.

وی از بصیرت، اخلاص و عمل به موقع و به اندازه به عنوان سه ویژگی مهم  بسیجیان یاد کرد و گفت: بسیج ریشه دار است، بسیج سیر تکاملی دارد و ثمره بسیج این همه پیشرفتی که بدست آمده است.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز ما حاصل مجاهدتهای شهدا، رزمندگان و بسیجیان است، اظهار کرد: امروز سلاح دشمن تغییر کرده است و سلاح مقابله ما هم باید تغییر کند، ما باید بصیرت دینی خود را بالا ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار