سردار نقدی در مجمع عالی بسیج:

امتیازات بسیجیان را برداشتیم/ امیدواریم سال آینده تعداد بسیجیان به ۳۰ میلیون نفر برسد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امیدواریم سال آینده تعداد بسیجیان به ۳۰ میلیون نفر برسد، گفت: بسیجیان به دنبال امتیازات خاصی نیستند، به همین خاطر امتیازاتی که قبلا برای بسیجیان بود را برداشتیم.
کد خبر: ۳۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶ - 26November 2014

امتیازات بسیجیان را برداشتیم/ امیدواریم سال آینده تعداد بسیجیان به ۳۰ میلیون نفر برسد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، عصر امروز در اولین مجمع عالی بسیج که با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد درباره ماموریتهای بسیج در مورد تشکیل ارتش دهها میلیونی گفت: برای تشکیل مجمع عالی بسیج 17 کمیسیون تشکیل شده که از این تعداد 15 کمیسیون آن فعال شدهاند.

وی افزود: این کمیسیونها پیشنهادات خود را برای تنظیم سند نهایی اولین مجمع عالی بسیج ارائه دادهاند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: تشکل بسیج و کار تشکیلاتی انجام دادن موضوع مهمی است زیرا این کار باعث میشود تا توانمندی ما افزایش یابد.

نقدی با اشاره به لغو امتیازاتی که بعضا بسیجیان از آن استفاده میکردند، عنوان کرد: فعالیت در بسیج فعالیتی عاشقانه است به همین خاطر امتیازاتی که قبلا بسیجیان از آن استفاده میکردند را لغو کردیم، زیرا بسیج به دنبال استفاده از هیچ امتیازی نیست.

وی با اشاره به این که هدف امروز ما تحقق جامعه اسلامی و کادر سازی برای شکل گیری تمدن اسلامی است، یادآور شد: برای کادرسازی و تقویت بسیجیان امروز 250 هزار حلقه تربیتی صالحین با استفاده از 25 هزار طلبه و روحانی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره برنامههای بسیج در خصوص امر به معروف و نهی از منکر نیز عنوان داشت: بسیج در 6 بعد آموزش، گسترش امر به معروف و نهی از منکر در محلات، امر به معروف و نهی از منکر تخصصی در اقشار مختلف، تغییر فضاهای اماکن تاریخی و گردشگری به فضاهای تعالی بخش، برنامههای بومی، محلی و احیای محلات آلوده و ارشاد منحرفان و تشکیل شبکه ارشاد تخصصی از جمله برنامههای بسیج در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.

سردار نقدی با اشاره به اجرای طرح گردشگری تعالی بخش در استانهای کشور گفت: بسیج در راستای اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر طرح گردشگری تعالی بخش در استانهای گردشگری از جمله در 86 نقطه از سواحل دریا را اجرا کرده که آثار خود را در پی داشته است.

وی با اظهار این مطلب که تاکنون با اجرای برنامههای روشنگرانه بسیج در خصوص اثرات زیان بار برنامههای ماهوارهای 20 هزار نفر داوطلبانه گیرندههای ماهوارهای خود را به بسیج تحویل دادهاند، بیان داشت: 10 ماه پیش نامهای به امضای سردار جعفری فرمانده کل سپاه برای رئیس جمهور ارسال کردیم تا از ظرفیتهای بسیج استفاده شود که تاکنون پاسخی دریافت نشده است. از سوی دیگر از نمایندگان مجلس درخواست کردهایم با توجه به اثرگذاری و گسترش فعالیتهای بسیج سازندگی ردیف مستقلی را در بودجه کشور جهت فعالیتهای بسیج سازندگی پیشبینی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان یادآور شد: تاکنون بیش از 2 هزار گردان عملیاتی در بسیج سازماندهی شدهاند که علاوه بر این 14 هزار پایگاه مقاومت طی 5 سال گذشته در بسیج ساخته شده که نسبت به گذشته فعالیت گستردهای را در بر میگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها