بازگشت امانت سیدحسن نصرالله به آغوش خانواده‌ + تصاویر

معاون رییس شورای اجرایی حزب الله عماد عیاد را امانت سید حسن نصرالله عنوان کرد و گفت ماموریت من این بود که این امانت را به خانواده‌اش برسانم.
کد خبر: ۳۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲ - 27November 2014

بازگشت امانت سیدحسن نصرالله به آغوش خانواده‌ + تصاویر

به گزارش دفاع پرس، «عماد عیاد» رزمنده جوان حزب الله که ۵۰ روز در اسارت تکفیریهای جبهة النصرة بود به آغوش خانوادهاش بازگشت.

شبکه المنار با قطع برنامههای عادی خود مراسم استقبال از عماد عیاد اسیر آزاد شده حزب الله را پخش کرد. این رزمنده حزب الله که از اهالی ضاحیه جنوبی است مورد استقبال گرم مردم و مقامات حزب الله قرار گرفت.

«شیخ نبیل قاووق» معاون رییس شورای اجرایی حزب الله که در مراسم استقبال از عماد عیاد شرکت داشت به سخنرانی در جمع استقبال کنندگان پرداخت.

معاون رییس شورای اجرایی حزب الله ضمن تبریک آزادی رزمنده مجاهد عماد عیاد گفت: آزادی عماد عیاد رزمنده حزب الله با تلاشهای زیاد حزب الله صورت گرفت اما آزادی و خوشحالی ما زمانی تکمیل میشود که اسرای نظامی لبنان از چنگ تکفیریها و همه اسرای در چنگ رژیم صهیونیستی آزاد شوند.

وی عماد عیاد را امانت سید حسن نصرالله عنوان کرد و گفت ماموریت من این بود که این امانت را به خانوادهاش برسانم.

گفتنی است حزب الله لبنان روز گذشته در بیانیهای از آزادی عماد عیاد از در مقابل آزادی دو نفر از اعضای گروهک ترویستی جبهة النصرة سوریه خبر داد.

در این بیانیه آمده است که حزب الله برای آزادی عماد عیاد با ربایندگان مذاکراتی طی هفتههای اخیر داشته است.

عماد عیاد تنها نیروی حزب الله بود که در درگیریهای سوریه طی چند سال اخیر، به اسارت گرفته شد.

 
منبع: ابنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار