قاضی‎زاده در گفتگو با دفاع مقدس:

تسلیح نیروهای مقاومت در کرانه باختری توازن قدرت را در منطقه ایجاد خواهد کرد

نماینده مردم مشهد و کلات در خانه ملت گفت: تسلیح کرانه باختری از سوی مسلمانان باعث خواهد شد تا توازن قدرت در منطقه ایجاد شود؛ لذا بر مسلمانان واجب است که نیروهای مقاومت فلسطین و کرانه باختری را به سلاح ها و تجهیزات نظامی تسلیح کنند.
کد خبر: ۳۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۸ - 28November 2014

تسلیح نیروهای مقاومت در کرانه باختری توازن قدرت را در منطقه ایجاد خواهد کرد

سید امیر حسین قاضیزاده، نماینده مردم مشهد و کلات درخانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان این مطلب که حقوق فلسطیان به وضوح در حال از بین رفتن است، گفت: سازمان های وابسته به نظام سلطه بهجای اینکه در برابر ظلمهایی که رژیم صهیونیستی به مردم کرانه باختری میکنند، ایستادگی کنند، با نظاره و سکوتشان اقدامات و جنایتهای این رژیم را تأیید می کنند.

وی در ادامه با اشاره به این که نیروهای مقاومت در فلسطین برای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس نیاز به سلاح و تجهیزات نظامی دارد، افزود: بر مسلمانان واجب است که نیروهای مقاومت فلسطین و کرانه باختری را به سلاحها و تجهیزات نظامی تسلیح کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این مطلب که تسلیح کرانه باختری از سوی مسلمانان باعث خواهد شد تا توازن قدرت در منطقه ایجاد شود، گفت: وقتی که رژیم صهیونیستی مشاهده کنند که نیروهای مقاومت نیز به سلاحها و تجهیزات نظامی دسترسی دارند، رفتار خود را در برخورد با فلسطینان درست خواهند کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: تا زمانی که رژیم صهیونیسیتی به مردم کرانه باختری ظلم کند، قطعا مسلمانان از نیروی مقاومت حمایت خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که جریانهای داعش و تکفیری توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا تشکیل شدهاند، گفت: وظیفه دانشمندان، خطبا، روحانیون و روشنفکران کشورهای مسلمان است که اقدامات وحشیانه جریانهای تکفیری و داعش را برای ملت های جهان روشنگری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار