حجت الاسلام صفایی:

غربی‌ها به عهد خود در توافقنامه ژنو پایبند نبودند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری گفت: غربی‌ها بر خلاف ظاهر اتوکشیده خود بر عهد خود در توافقنامه ژنو پایبند نبودند و همه دیدند که با وجود اینکه ایران به همه تعهدات خود عمل کرد، آن‌ها تحریم‌های بیشتری را علیه کشورمان وضع کردند.
کد خبر: ۳۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶ - 27November 2014

غربی‌ها به عهد خود در توافقنامه ژنو پایبند نبودند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، صبح امروز جلسه تفسیر قرآن با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد.

حجت الاسلام صفایی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و روز نیروی دریایی گفت: پس از انقلاب و خروج ایران از پیمان سنتو حضرت امام خمینی (ره) علیرغم تمام فشارها مبنی بر انحلال ارتش بر وجود ارتش تاکید کردند و علاوه بر آن دستور به تشکیل سپاه پاسداران و کمیتههای انقلاب اسلامی دادند و در پنجم آذر سال ۵۸ امام امر به تشکیل بسیج کردند. در صورتی که همه تعجب میکردند که با توجه به خروج از پیمان سنتو کشور چه نیازی به نیروهای نظامی دارد که تقریبا ۱۰ ماه بعد جنگ تحمیلی آغاز شد و تفکر نورانی و الهی امام (ره) برهمگان آشکار شد و نقش بسیج در جنگ وهمین امروز در بازدارندگی و پیشرفتهای علمی موید این امر است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به مذاکرات هستهای اظهار داشت: غربیها بر خلاف ظاهر اتوکشیده خود بر عهد خود در توافقنامه ژنو پایبند نبودند و همه دیدند که با وجود اینکه ایران به همه تعهدات خود عمل کرد اما آنها به صورت صوری چند تحریم را برداشتند و یک ماه بعد تحریمهای بیشتری را علیه کشورمان وضع کردند. اما دید ما نسبت به این مذاکرات دید مثبتی است چراکه دنیا فهمید که ما دنبال سلاح اتمی نیستیم و دروغ نمیگوییم و به تعهد خود پایبندیم و دروغگویی آمریکا و غرب و عدم پایبندی آنها برای دنیا آشکار شد و به یاری خداوند در نهایت برد با ماست.

صفایی در این مراسم با اشاره به آیات سوره مومنون از علائم مومنان را توجه به نماز و عدم انجام امور لغو و بیهوده مطرح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار