رحیمی‌زاده خبر داد:

آغاز ثبت نام سراسری خادمین راهیان نور

معاون زائرین و خادمین راهیان نور با اشاره شبکه خادمین راهیان نور کشور از آغاز ثبت نام "خادم الشهدا" راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵ - 14December 2014

آغاز ثبت نام سراسری خادمین راهیان نور

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در راستای ایجاد بستر مناسب برای حضور خادمین افتخاری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به منظور خدمت به زائرین کوی شهیدان، شبکه خادمین راهیان نور کشور از علاقهمندان حضور در سرزمین دفاع مقدس ثبتنام میکند.

احمد رحیمیزاده معاون زائرین و خادمین ستاد مرکزی راهیان نور با اعلام این خبر گفت: هر ساله با خیل عظیم مشتاقان خدمت به زائران و میهمانان شهدا در سرزمین نور روبرو میشویم که سازماندهی، آموزش، اعزام و ارتباط با این عزیزان تدابیر مخصوص به خود را میطلبد.

رئیس شبکه خادمین راهیان نور کشور افزود: داوطلبین گرامی میتوانند از تاریخ 25 آذرماه با مراجعه به سامانه ثبتنام کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به نشانی (khademin.koolebar.ir) با تکمیل فرم ثبت نام  و گذراندن مراحل گزینش به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.

وی افزود: خادمان شهدایی که انتخاب میشوند در چهار دوره به صورت متمرکز و پس از مشخص شدن یادمانها، اردوگاهها و محلهای خدمت و پس از طی دورههای آموزشی به مناطق مورد نظر اعزام میشوند.

رحیمیزاده خاطر نشان کرد: همه ساله تعداد زیادی از جوانان مشتاق فرهنگ ایثار و شهادت در لباس خادم شهدا راهی یادمانها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس میشوند که حال و هوای این تجربه زیبا به گونهای است که راهیان نور، هر ساله شاهد افزایش تقاضای حضور داوطلبانه و ثبتنام قشرهای مختلف مردم با عنوان خادم شهدا است.

گفتنی است که خادمین شهدای کربلای ایران برای ارائه نظر، پیشنهاد و انتقاد خود میتوانند از طریق سامانه ارتباط پیامکی 30001414 با روابط عمومی و امور بینالملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور تماس حاصل نمایند و مسائل مورد نظر خود را با مسئولان راهیان نور مطرح کنند.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی روحی
|
-
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
1
1
غاشق شهدام
فاطمه
|
-
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
1
سلام. من سال 93 به عنوان خادم الشهدا اعزام شدم به شلمچه.تا قبل از اون حتی یک بارم به مناطق جنگی نرفته بودم. من اونجا عمیقا احساس کردم که شهدا زنده اند.من لایق نگاه مهربون شهدا نداشتم؛ اما اون عزیزان همونطور که شنیده بودم بزرگوار بودند و مردان مرد. دعا کنید امسالم قسمتم بشه که برم. دلتنگشونم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار