سرلشکر فیروزآبادی:

عربستان با افزایش تولید نفت به غرب برای تأمین سوخت اطمینان داد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: عربستان با افزایش تولید نفت به غرب اطمینان داد که از نظر تأمین سوخت در مضیقه قرار نمی‌گیرد.
کد خبر: ۳۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸ - 17December 2014

عربستان با افزایش تولید نفت به غرب برای تأمین سوخت اطمینان داد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان این مطلب افزود: عربستانسعودی پایهگذار و مروج گروههای وهابی تروریستی تکفیری مثل داعش است و دلارهای بادآورده نفتی را هزینه رشد این گروهها کرده است.

وی با اشاره به دلایل تشکیل ائتلاف علیه داعش گفت: وقتی خطر داعش برای جهانیان و بشریت روشن شد، آمریکا و حامیان داعش در منطقه در یک حرکت صوری و تاکتیکی ائتلاف علیه داعش را راه انداختند، اما در عمل همچنان به کمکهای مالی و تسلیحاتی به این گروه ادامه میدهند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: عربستان با افزایش تولید نفت به آمریکا و غرب که ابرسرمایهداران جهان را نمایندگی میکنند، اطمینان داد که از نظر تأمین سوخت در مضیقه قرار نمیگیرند و از طرف دیگر با کاهش قیمت نفت و به تبع آن کاهش درآمد کشورهای ضدتروریستی منطقه که در برابر داعش میجنگند، تحت فشار مالی قرار داد.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: امروز خیانت سران آمریکا و غرب بر همه مردم جهان آشکار شده و اینگونه حرکتهای توطئهآمیز نمیتواند جلوی افول قدرت آمریکا، انگلیس و دیگر متحدان آن را بگیرد و مردم آمریکا و کشورهای غربی با ایستادگی و مقاومت در برابر نمایندگان ابرسرمایهداری زنگ فروپاشی قدرت پوشالی غرب را به صدا درآوردهاند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز حرکت عربستانسعودی و همدستان حامی داعش، پانصد میلیارد دلار کشورهای منطقه را متضرر کرده و از سوی دیگر قدرتهای غربی را که در بحران مالی و رکود قرار گرفته بودند، سیصد میلیارد دلار تقویت مالی کرده است، بنابراین اکنون آزادگان جهان پردهای دیگر از ماجرای سهمخواهی ابرسرمایهداران و غارت مردم جهان را در برابر خود میبینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار