سردار تنگسیری در مراسم هفته پژوهش ندسا تأکید کرد

افزایش قدرت نیروی دریایی سپاه با استفاده از سلاح علم و دانش

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما برای مواجهه با قدرت‌های استکباری جهان باید به سلاح علم متکی باشیم تا از این قدرت‌ها عقب نمانیم.
کد خبر: ۳۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲ - 17December 2014

افزایش قدرت نیروی دریایی سپاه با استفاده از سلاح علم و دانش

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در اختتامیه مراسم هفته پژوهش که در سالن شهید اثرینژاد ستاد ندسا در بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اهمیت دانش و پژوهش در نیروی دریایی سپاه گفت: در دین مبین اسلام و روایات و احادیث از پیامبر اکرم(ص) سفارش به امر علمآموزی فراوان شده است؛ لذا با توجه به معنوی و ارزشی بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توجه و اهتمام به امر علمآموزی برای ما امری الزامی و واجب است.

وی افزود: در نیروی دریایی سپاه با توجه به همهگیر بودن نیرو در بحث تجهیزات و نیروی انسانی ازجمله در امر ناوبری، تفنگداری و موشکی که همه رزمها و نبردها را در برمیگیرد اهمیت بهروزآوری و دانشی بودن سازمان امری مهم و ضروری است که باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: این نیرو با توجه به توانمندی خود در عرصه دریا و خلیج فارس، باید برای قدرتمند شدن خود به امور دانشی توجه بیشتری کند؛ چراکه ما برای مواجهه با قدرتهای استکباری جهان باید به سلاح علم متکی باشیم تا از این قدرتها عقب نمانیم.

سردار تنگسیری در ادامه با تقدیر از عملکرد معاونت دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: کارکنان این معاونت توانستند در این مدت امر دانش و پژوهش را در نیروی دریایی جا انداخته، آن را نهادینه کرده  و با راهاندازی رابطان دانشی، هر معاونتی را به امر دانش دعوت کنند.

وی اظهار داشت: من از همینجا اعلام میدارم که مسئولین معاونتها به امر تولید علم، تجربه و اندیشه اهتمام ورزیده و آن را برای خود و نیروها واجب و ضروری بدانند. چاپ 9 عنوان کتاب در معاونت دانش و پژوهش از دستاوردهای درخشانی است که این معاونت توانسته در امر تولید علم موفق عمل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها