در سفر به پاکستان انجام شد

دیدار هیأت نیروی دریایی ارتش با فرماندهان ارشد ارتش پاکستان

هیأتی به نمایندگی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به بندر کراچی پاکستان سفر کرده بود، با جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه ارتش پاکستان دیدار کرد.
کد خبر: ۳۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰ - 17December 2014

دیدار هیأت نیروی دریایی ارتش با فرماندهان ارشد ارتش پاکستان

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، هیئتی به نمایندگی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ریاست امیر دریادار خرداد حکیمی فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر که به بندر کراچی پاکستان سفر کرده بود، با هیئتی متشکل از فرماندهان عالیرتبه ارتش پاکستان دیدار کرد.

براساس این گزارش، ژنرال راشد محمد، رئیس کمیته روسای ستاد مشترک ارتش پاکستان، ژنرال محمد ذکاءالله، فرمانده نیروی دریایی این کشور و ژنرال آصف سندیلا، فرمانده سابق نیروی دریایی پاکستان در این دیدار حضور داشتند.

در این دیدار که در حاشیه مراسم فارغالتحصیلی دانشجویان دوره 102 نیروی دریایی ارتش پاکستان در بندر کراچی انجام شد، مقامات عالیرتبه نظامی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، ضمن گفتوگو و تبادل نظر در خصوص همکاریهای دوجانبه میان نیروهای دریایی ارتش دو کشور، برضرورت تقویت این همکاریها تأکید کردند.

مراسم فارغالتحصیلی دانشجویان دوره 102 نیروی دریایی ارتش پاکستان با حضور تعدادی از فرماندهان عالی ارتش این کشور و هیئتهایی از نیروهای دریایی چند کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها