امیر سیاری:

یگان‌های فرامنطقه‌ای به تدابیر امنیتی ما دقت کنند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر یگانی منطقه رزمایش محمد رسول الله(ص) را طبق قواعد بین المللی در بازه زمانی اعلام شده ترک نکند عواقب آن بر عهده خودشان است.
کد خبر: ۳۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲ - 18December 2014

یگان‌های فرامنطقه‌ای به تدابیر امنیتی ما دقت کنند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیردریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری رزمایش مشترک محمد رسولالله(ص) در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر چگونگی قدرت نمایی توان موشکی ارتش دراین رزمایش اظهار کرد: نمایش توان موشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از بخشهای این رزمایش است که با پرتاب انواع موشکهای سطح به سطح و ساحل به دریا توسط نیروی دریایی ارتش اجرا خواهد شد.

وی در ادامه گفت: نمایش اقتدار موشکی کشور در عرصه شلیک موشکهای زمین به هوا، هوا به سطح بر عهده پدافند هوایی قرارگاه خاتمالانبیا(ص) است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به چگونگی حضور نیروی دریایی سپاه دراین رزمایش نیز گفت: نیروی دریایی سپاه یک پایگاه در جاسک و پایگاه دیگری در چابهار دارد که این دو پایگاه در محدوده رزمایش محمد رسولالله(ص) قرار دارند و با تدابیر اندیشیده شده این دو پایگاه با تجهیزات کامل تحت کنترل عملیاتی رزمایش قرار دارند.

دریادار سیاری در پاسخ به سوال دیگری درباره گستره دریایی رزمایش تصریح کرد: گستره رزمایش در آب های آزاد از مدار 10 درجه در شمال اقیانوس هند تا شرق تنگه هرمز و سواحل مکران را در برمیگیرد.

وی با تاکید بر اینکه ناوگروههای حاضر در منطقه رزمایش باید به تدابیر امنیتی ما دقت کنند، گفت: درباره خروج یگانهای حاضر در محدوده رزمایش اطلاعرسانی خواهیم کرد که هیچ یگانی درمنطقه مورد نظر رزمایش حضور نداشته باشد و اگر یگانی منطقه رزمایش را در بازه زمانی اعلام شده ترک نکند عواقب آن به خودشان برمیگردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار