همایش تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه دفاع مقدس در خراسان جنوبی برگزار شد

همایش تجلیل از پژوهشگران حوزه‌های دفاعی و دفاع مقدس در خراسان جنوبی باحضور جمعی از مسئولین و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱ - 20December 2014

همایش تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه دفاع مقدس در خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، علوی، مدیر ارشد وزارت دفاع در خراسان در این همایش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: تحقیقات باید مبتنی بر نیازهای جامعه باشد.

علوی اقتصاد، فرهنگ و دانش را سه مقولهای دانست که کل دنیا روی آن کار میکنند و اظهار داشت: توجه به اقتصاد مقاومتی از جمله مباحثی است که باید همیشه مد نظر همگان و خصوصا پژوهشگران قرار گیرد.

مدیرارشد وزارت دفاع در خراسان با اشاره به ویژگیهای یک تحقیق پژوهشی فراگیر و مفید گفت: تحقیقات پژوهشی نباید زمانبر باشند و به عبارتی دیگر حداقل زمان انجام طرحهای پژوهشی از شش ماه بیشتر نباشد.

وی با تاکید براینکه باید سعی شود که از حداقل هزینه، حداکثر استفاده در طرحهای پژوهشی به عمل آید، تصریح کرد: همپوشانی و انجام کار تیمی از جمله اصولی است که باید در طرحهای پژوهشی خصوصا در نیروی انتظامی مد نظر قرار گیرد.

علوی با اشاره به انجام پژوهشهای انجام شده توسط نیروی انتظامی، بیان داشت: خوشبختانه در خراسانجنوبی هم نیروهای مسلح مانند ناجا، نزاجا، آجا، اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس و دفتر مرکز نوآوری شهید فهمیده در حوزه دفاعی، تحقیقاتی ویژه انجام میدهند.

وی فساد ستیزی و دانش محوری اقتصاد را جزو مهمترین مولفههای اقتصادی عنوان کرد و گفت: همچنین ایجاد تحرک و پویایی، عدالت اجتماعی، تکیه بر ظرفیتهای داخلی، داشتن رویکرد جهادی و مردم محوری باید مد نظر افراد قرار گیرد.  

شایان ذکر است در پایان این مراسم از تعدادی از پژوهشگران برتر حوزه دفاعی خراسان جنوبی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار