صدیقی در مراسم ختم آیت الله غیوری:

آیت الله غیوری عاشق خدمت به مردم بود

امام جمعه موقت تهران گفت: آیت الله غیوری عالمی دلسوز و مردمی بود و همواره خود را خدمتگزار مردم می‌دانست.
کد خبر: ۳۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰ - 21December 2014

آیت الله غیوری عاشق خدمت به مردم بود

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم ختم آیت الله سید «علی غیوری» نماینده ولی فقیه در هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام اژه ای سخنگوی قوه قضاییه حجت الاسلام پور محمدی، حجت الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید، جهانگیری معاون اول رییس جمهور، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری در مسجد امام حسن عسگری (ع) شهر ری برگزارشد.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های رهبران جامعه اسلامی این است که خداوند آنها را از درون مردم بر می گزیند گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های پیامبر گرامی اسلام این بود که نسبت به اهل ایمان رئوف بودند. پیامبر مظهر رحمت خداوند نسبت به مومنین بود.

وی حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین آیت الله غیوری را مظهر مردمی بودن این عالم انقلابی عنوان کرد و افزود: همگان شاهد بودند مراسم تشییع آیت الله غیوری با دیگر شخصیت های سیاسی تفاوت زیادی داشت، چون در این مراسم همه اقشارمردم از جمله هیاتی ها، علما، دلسوزان نظام و همه گروههای مردمی حضور داشتند و این نشان داد مردم، آیت الله غیوری را ازخودشان می دانند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: تحمل فقر فقرا و گرفتاری مردم برای آیت الله غیوری غیر قابل تحمل بود و همین امر باعث خدمات زیادی توسط این عالم بزرگوار به محرومین و نیازمندان شده بود.

وی با بیان اینکه الحق و الانصاف ایشان عاشق خدمت به مردم بودند تاکید کرد: آیت الله غیوری هیچ گاه تشنه قدرت نبود و برای رسیدگی به محرومان خود را به آب و آتش می زد.

حجت الاسلام صدیقی گفت: در تهران بزرگی که خیرین به مناسبتهای مختلف جمع میشدند هیچ مجلس خیری نبود مگر اینکه این شخصیت در راس آن حضورداشت و همچنین در ساختن و آبادانی و اموری که مربوط به مسائل فرهنگی بود همواره گام بر میداشت.

وی در پایان گفت: آیت الله غیوری کمکهای زیادی به مقاومت لبنان و شیعیان مسلمان سراسر دنیا داشت، هرگاه صدای مظلومی علیه ظالمی بر می خواست و نیاز به کمکی بود وی کمک مالی و معنوی خود را ارائه می کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها