محمدی گلپایگانی:

آیت الله غیوری تمام وقت خود را وقف مستمندان کرد

رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه مرحوم آیت الله غیوری از خدمت گزاران نظام و انقلاب بود، گفت: البته بزرگترین افتخار ایشان تقدیم فرزند شهیدش به انقلاب است.
کد خبر: ۳۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳ - 21December 2014

آیت الله غیوری تمام وقت خود را وقف مستمندان کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، آیت الله «محمدی گلپایگانی» رئیس دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه مراسم ختم آیت الله غیوری با اشاره به اینکه وی از سابقهداران انقلاب اسلامی است، اظهارکرد: 51 سال سابقه خدمت در کارنامه آیت الله غیوری ثبت است که همه اهالی شهرری به آن واقفند و علاقهمندان زیادی به این مرد بزرگ، امروز در سوگ او جمع شدند.

وی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت این عالم دینی خاطرنشان کرد: هم چنان که در پیام تسلیت مقام معظم رهبری آمده بود، آیت الله غیوری به معنی کلمه خود را وقف مستمندان کرد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: این مرد بزرگ تمام ظرفیت وجودشان را در اختیار مردم قرار دادند و همواره در جهت رفاه حال مردم خدمت رسانی می کردند.

وی با اشاره به خدمات ایشان درسازمان هلال احمر جمهوری اسلامی گفت: هنگامی که درقسمتی ازکشورحادثه ای همچون زلزله یا سیلی اتفاق میافتاد، آیت الله غیوری تمام ظرفیت هلال احمر را برای کمک رسانی به کار میگرفت.

آیت الله گلپیاگانی در پایان افزود: بزرگترین افتخار آیت الله غیوری تقدیم فرزند شهیدش به انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار