رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور در گفت و گو با دفاع پرس خبر داد

تشکیل کمیته بهداشت در کاروان های راهیان نور/ ضرورت اختصاص بودجه مستقل برای ارائه خدمات بهتر به زائران مناطق عملیاتی

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی با بیان این که کمیته بهداشت در راهیان نور تشکیل شده، اظهار داشت: باید تلاش شود بودجه مستقلی را دولت تامین کند تا بتوانیم خدمت رسانی موثرتری داشته باشیم.
کد خبر: ۳۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹ - 04January 2015

تشکیل کمیته بهداشت در کاروان های راهیان نور/ ضرورت اختصاص بودجه مستقل برای ارائه خدمات بهتر به زائران مناطق عملیاتی

امین صابری نیا رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان دفاع پرس درباره تعامل  اورژانس با ستاد مرکزی راهیان نور گفت: در بحث خدمت رسانی به زائرین راهیان نور،تعامل بسیار خوبی وجود دارد.

صابری نیا با تاکید بر این که زحمات رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس باعث شده که ما هم اکنون به راحتی بنشینم و در مورد سلامت صحبت کنیم، اظهار داشت: زنده نگه داشتن این عزیزان به هر شیوه، باعث می شود جوانان فقط به روزمرگی فکر نکرده و بدانند که در گذشته، جوانانی جوانی و جان خود را به خاطر این که ما به لذت دنیوی برسم، فدا کرده و شهید شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی افزود: در حال حاضر امنیت موجود در مرزها، به دلیل جان فشانی رزمندگان در دفاع مقدس است.

وی گفت که تلاش وزارت بهداشت این است که با تمام توان به زائران سرزمین نور، خدمت رسانی کند.

صابری نیا در پاسخ به این سوال که چه راه کارها و تدابیری برای خدمت رسانی به این زائران اندیشیده شده است، تصریح کرد: ما در این باره 2 اقدام را انجام داده ایم  و این که پایگاه های اورژانس را در آن مناطق فعال، پزشکان لازم را  مستقر و خدمت رسانی را ساده تر کرده ایم.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی با بیان این که کمیته بهداشت در راهیان نور تشکیل شده، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم بودجه مستقلی را دولت تامین کند تا بتوانیم خدمت رسانی موثرتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار