یادداشت؛

جمله حقی درباره سپاه که از آن اراده‌ی باطل می‌شود

«سپاه در سیاست داخل نشود» جمله‌ی حقی است که استکبار جهانی از آن اراده باطل دارد.
کد خبر: ۳۸۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰ - 11January 2015

جمله حقی درباره سپاه که از آن اراده‌ی باطل می‌شود

گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس- مدینه ی یازدهم هجری شهر کوچکی است که کوچه های آن خاکی است؛ در پیچ وخم کوچه های مدینه یازدهم هجری نام کوچه ای هنوز برتارک تاریخ میدرخشد، کوچه ای آکنده از عطر یاس که در مدینه ی ۱۴۳۶اثری از آن دیده نمی شود، اما عطر یاس آن فضای عالم را پر کرده است.

هنگامی که خبر غصب فدک به اطلاع حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رسید سرپوش بر سر افکند خود را در چادری پیچیده با گروهی از زنان به جانب مسجد به راه افتادند. حضرت که خود را سخت مستور داشته بود مانند پیامبر بدون هیچ کاستی قدم بر می داشت تا اینکه وارد مسجد شد. برای دورماندن حضرت از نگاه نامحرمان پرده ای در مسجد آویخته شد و فاطمه سلامالله علیها در پس آن قرار گرفتند. در ابتدا حضرت صدای خود را به ناله ای دلخراش بلند کرد، مسجد لرزید، و حاضران به گریه افتادند؛ پس لختی سکوت کرد تا مسجد از جنبوجوش خود باز ایستاد، فریاد و همهمهها چون به سکوت گرایید کلام خود را با سپاس و ستایش از خداوند و درود بر رسول خدا(ص) آغاز نمود؛ بار دیگر ناله ها به اوج رسید با برقراری آرامش مجدد فاطمه زهرا سلام الله علیها اینگونه ادامه داد:… پیش چشمان شما (مهاجر و انصار قبیلههای اوس و خزرج) میراث پدرم را ببرند، حرمتم را بشکنند درحالی که شما آشکارا می بینید و میشنوید و اخبارش به شما میرسد اما شما بیهوش و خاموش نشستهاید، درحالی که سرباز و نیروی بسیار، ساز و برگ فراوان و سلاح و سپر بیشمار در اختیار دارید، دعوتم را میشنوید و پاسخ نمیگویید؟ فریاد من طنینافکن است، اما چه سود که به فریاد نمیرسید… .

جماعت عوام آن روز و خواص بی بصیرت جز سکوت پاسخی ندادند. جریان منحرف و کودتاچی از جهل عوام و فقدان بصیرت خواص نهایت استفاده را کرد و در پاسخ حضرت زهرا(س) برخاست و اینچنین گفت:… من خداوند را شاهد میگیرم که خداوند بر این گواهی مرا کفایت میکند من از پیامبر خدا شنیدم که می فرمود: ما پیامبران دینار و درهم و خانه و مزرعه به ارث نمیگذاریم، بلکه آنچه برجای مینهیم کتاب و حکمت و دانش و نبوت است.

آری حدیثی از پیامبر!!! که جریان نفاق در پاسخ به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در خصوص استرداد فدک و بازگرداندن حق  خلافت به امیرالمومنین علی علیه السلام با آن استدلال کرد تا غصب فدک و خلافت را توجیه، مشروع و مطابق سنت نبوی معرفی کند. جهل و بی بصیرتی ملت حجاز خصوصا خواص (به استثنای معدودی) باعث شد تا مکر و خدعه جریان منحرف و جاهطلب کارساز، امیرالمومنین خانه نشین، فدک غصب، واسلام ناب منزوی شود. جریان نفاق سعی داشت غصب فدک و خلافت را در چارچوب سنت نبوی تعریف کند که با فقدان بصیرت جامعه آن زمان خصوصا خواص موفق هم شد و با این حیله توانست خلافت را از حضرت وصی اعظم علی علیه السلام که پیامبر بارها در محافل ومجالس گوناگون اورا وصی وجانشین خود معرفی کرده وحتی در شان ایشان آیات وحی نازل گردید سلب کرده وفدک را از حضرت زهرا سلام الله علیها که پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم در زمان حیاتشان به ایشان بخشیدند غصب کنند.

سوالی که تاریخ از جریان نفاق دارد این است که چرا در توجیه غصب فدک به حدیثی از پیامبر استناد میشود(که البته جای بحث دارد) اما احادیث پیامبر در شأن امیرالمومنین و فاطمه زهرا (سلامالله علیهم) و سیره عملی پیامبر در نحوه تکریم و معرفی ایشان و نیز سفارشات فراوان پیامبر در نحوه برخورد با ایشان (اهل بیت) پس از خود مورد توجه و استناد جریان نفاق قرار نمیگیرد و به راحتی از کنار آن میگذرد؟؟؟!!!
با مطالعه و تامل در تاریخ اسلام از این قبیل موارد بسیار می توان یافت که تضاد و نفاق و عمق عداوت و اسلام ستیزی جریان جاهطلب را نشان میدهد که تلخی آن پس از قرنها هنوز هم احساس میشود تا جایی که در مدینه ی ۱۴۳۶اثری از کوچه بنی هاشم دیده نمیشود.

واما امروز…
سپاه در سیاست داخل نشود (امام خمینی رحمه الله علیه)

امروز صهیونیسم و استکبار جهانی به خیال باطل خود از همان راه و با همان خدعه می خواهد اسلام ناب را که پس از قرنها انزوا  مظلومیت با همت ملت رشید ایران و مجاهدت پیامبرگونه ی امام خمینی (رحمةالله علیه) وخلف صالح ایشان امام خامنهای (مدظلهالعالی) عزت خود را باز یافته، تضعیف و در نهایت نابود کند، غافل از آنکه به تعبیر امام (رحمه الله علیه):ملت ایران امروز از ملت حجاز در عصر رسول الله بهتر است، تاریخ نظیر ملت ایران را به خود ندیده است وهکذا…

تکلیف نظام سلطه در مواجه با ملت بصیر وهوشمند ایران مشخص است، جز ناکامی نصیبی نخواهد برد. تکلیف ما نیز با نظام سلطه مشخص وروشن است ،تا نابودی کامل نظام سلطه در عرصه های گوناگون ودست یابی به آرمانهایمان با قدرت وشدت به تحقیرشان ادامه خواهیم داد.

خطاب من در این بخش به خواص است که مبادا ندانسته در دام شیاطین گرفتار شوند،آب به آسیاب دشمن ریخته وپازل دشمن را با بی بصیرتی تکمیل کنند.

اینکه امام فرمود: «سپاه در سیاست داخل نشود» جملهی حقی است که استکبار جهانی از آن اراده باطل دارد، استناد جریانات منحرف و دشمنان امام و سیره امام (که با مروری بر سوابقشان در دوران انقلاب، دفاع مقدس و پس از امام تا به حال ضدیتشان با اسلام ناب محمدی و سیره حضرت امام به روشنی قابل رویت است و بارها در عمل نشان داده اند) به این جمله ی حضرت روحالله که: سپاه در سیاست داخل نشود، دقیقا در امتداد همان جریان نفاق و جاهطلب صدر اسلام است که با استناد به حدیثی از پیامبر اعظم صلیالله علیه و آله و سلم بر دین خدا واهل بیت همان پیامبر مکرم با بیشرمی و بیرحمی تاختند و شد آنچه نباید میشد.

نظر حضرت امام عدم ورود سپاه در جریانات سیاسی و بگومگوهای درون نظام و در چارچوب انقلاب است (اختلاف نظر وسلیقه در هر نظامی خصوصا نظام پویای جمهوری اسلامی نشانه حیات و ترقی است) این جمله امام شان و جایگاه رفیع سپاه را معرفی میکند که در مسایل کوچک وجزء وارد نشود، اما آنجایی که جریانی بخواهد با حمایت و هدایت استکبار جهانی از خارج نظام مانند ویروس وارد شود و عمل کند یا اینکه از داخل مانند انگل و زالو به جان انقلاب و نظام اسلامی (که حاصل مجاهدت ملت بزرگ ایران و شهدای گرانقدر آن میباشد) بیافتد وظیفه ذاتی سپاه است که با اقتدار وارد شود و فتنه را در نطفه خفه کند. همانطور که از نامش پیداست وظیفه سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی ودستاوردهای آن است که در قانون اساسی نیز به صراحت آمده است.

آقایان خواص ندانسته حرفهای دشمن را تکرار نکنند، سیره عملی امام خمینی و خلف صالح ایشان امام خامنه ای در نحوه برخورد و تکریم سپاه در پیش روی ماست که شاخص ومعیاری است تا راه گم نشود. آقایان متوجه باشند و این جملات امام را نیز به یاد بیاورند که فرمود: "من تا آخر پشتیبان ارتش، سپاه و بسیج بوده و تضعیف آنان را حرام می دانم"، "اگر سپاه نبود کشور هم نبود و…"

بدیهی است که سپاهیان اسلام حول محور ولایت فقیه با اسلام بیعت کرده وبا خونشان آن را متضمن شده اند، آقایان بیندیشند اگر مجاهدت سپاهیان اسلام در مواجه با نظام سلطه در ۲عرصه مهم جنگ سخت و نرم و ابعاد گوناگون آن برای صیانت از انقلاب و دستاورد های آن نمی بود، نه انقلابی می ماند نه کشوری و آقایان هم بالطبع نبودند، یا اگر بودند عزیز نبودند؛ در آن زمان نه جایگاهی میماند، نه جماعتی و نه تریبونی.

*چند سطر خطاب به سرلشکر جعفری و پاسداران انقلاب اسلامی

آقای جعفری و پاسداران حریم اسلام ناب
در پشت تبسم های پدرانه رهبر عالیقدر و فرزانهی انقلاب اسلامی وهدایتهای پیامبرگونه ایشان غمی نهفته است که ریشههای آن را در مدینه یازدهم هجری وعاشورای ۶۱هجری میتوان یافت. در عمق نگاه نافذ و مهربان ایشان امید به آینده روشن و دوران طلایی حکومت انسان کامل موج میزند، و شما سپاهیان اسلام با مجاهدت و فرمانبرداریتان نقشی موثر و سازنده در فراهم کردن زمینه ظهور انسان کامل را در این پیچ حساس و سرنوشتساز تاریخ ایفا می کنید. مبادا سرزنش ملامت گران شما را حتی لحظه ای مایوس کند، شما عزیزان عطر صالح موعود را از ولایت فقیه استشمام می کنید، ایمانتان بر برترین سلاحها مقدم است و در برق نگاهتان شکوه وعزت موج میزند، هیبتتان رعب در سیاه، تلآویو، الیزه و سایر سنگرگاههای شیطان می افکند، "اشداء علی الکفار" بر خم ابرویتان نقش بسته قامت خصم را در هم می شکند واز ایستادگی تان قامت اسلام ناب استوار است.

سبزی که بر تن دارید جامه ی بهشتیان است، سبز محمد وآل محمد است و محبوب ایشان که نشاط آفرین غرور انگیز و امیدبخش است؛ شیطان آن روز که سبز را بر قامت شما راست قامتان دید برآشفت حیله هایش را به کار بست تا برهنه کند شما را در بدنامی تاریخ؛ پس در تعقیب شما برآمد که شما را در حصن حصین  ولایت فقیه یافت؛ آنجا بود که بر آشفت و دریافت که وقت معلوم نزدیک و مهلتش روبه پایان است، پس دجال را به یاری طلبید و باطل را تدلیس، و سبزی را علم کردند که بوی تعفنش مشامها را میآزرد، آری سبز ابلیس و دجال، سبز لجنزار بود و مرداب سبزی که بر قامت امویان و عباسیان پاشیده شد و تا همیشه تاریخ منفور وجدانهای بیدار شدند.

آقای جعفری سپاهیان اسلام ناب
میدانم هنگام مشاهده "مختارنامه" در قاب تصویر، سیمرغ خیالتان پر میگشاید و اوج میگیرد، دلتان خون میشود بر مظلومیت آقای مظلوم و مقتدرمان حضرت حسین علیهالسلام و اشک بر گونههایتان جاری میشود. دو ست دارید بر دُلدُل زمان سوار شوید و قدم در کوفه ۶۷هجری گذارید و در غفلت ابراهیم اشتر و خیانت کوفیان مختار را از غربت برهانیدوآینه ی دین را از غبار تزویر زبیریان و امویان پاک کنید وحق اهل بیت را به امام زین العابدین علیه السلام تسلیم کنید تا مسیر سعادت بشریت قرنها زودتر هموار گردد.بدانید شهید مختار نیز چون تشنه ای در جستجوی آب شما را طلب می کرد، مرکب زمان را می خواست تا بر آن سوار شود و در طلب شما برای یاری بیاید اما افسوس…

شیرمرد بنی ثقیف در امتداد عاشورا قدم نهاد و به کاروان حضرت حسین پیوست تا بفهماند با گذر زمان فاصله گرفتن از عاشورا خطاست. روزی که سر مختار بر نیزه در کوچه پس کوچه های کوفه به حرکت در آمد در نگاه شکوهمندانهاش پیامی برای شما عزیزان نهفته بود؛ "خونخواهان حسین قیام را به سرانجام برسانید".

آقای جعفری و پاسداران عزیز ای زمینهسازان حکومت حضرت صالح موعود (عجلالله تعالی فرجهالشریف) با ثبات قدم، ایمان، بصیرت و بالابردن آمادگی و جذب حد اکثری گرد ماه هاشمی حضرت امام خامنهای جمع بمانید و فراموش نکنید چشمان خونآلود ابو اسحاق (وهمهی صالحان تاریخ) بر بلندای نیزه در کوفه ۶۷هجری به همت بلند شما لشگریان خدا در ایران اسلامی دوخته شده است. درود بر شما رویشهای مبارک  ملت سربلند ایران.

انتهای پیام/

منبع: بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شریف
|
-
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
0
1
امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و امروز حیدرالعبادی نخست وزیر عراق می گوید اگر کمک های ایران نبود عراق بدست داعش می افتاد .
ما باید به وظیفه خودمان عمل کنیم و از جنجال ها نهراسیم چرا که مردم خوب و بد را می فهمند و انها که فریب شعارهای زیبا را می خورند هم بعد از فرو نشستن غبارها حقیقت امر را خواهند فهمید .
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار