رئیس توسعه آسیای ورزش های زورخانه ای خبر داد

انتخاب 5 کشور به عنوان مراکز توسعه در سطح قاره آسیا

رئیس توسعه آسیای ورزش های زورخانه ای گفت: در سال جاری میلادی 5 کشور به عنوان مراکز توسعه در سطح قاره آسیا مشخص می شوند که هر کدام از این کشورها به عنوان هماهنگ کننده کشورهای همسایه خود اقدام به ارتقاء فعالیت های آموزشی ورزش های زورخانه ای می کنند.
کد خبر: ۳۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱ - 27January 2015

انتخاب 5 کشور به عنوان مراکز توسعه در سطح قاره آسیا

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، علی دولتشاهی، مدیر توسعه ورزشهای زورخانه ای آسیا  ضمن تاکید بر ارتقاء توسعه کیفی سازی کلاسهای آموزشی و ساخت زورخانه در آسیا گفت، در سال جاری 5 کشور به عنوان مراکز توسعه در سطح قاره آسیا مشخص می شوند که هر کدام از این کشورها  به عنوان هماهنگ کننده کشورهای همسایه خود اقدام به فعالیت می کنند.

این مقام مسوول در ادامه اظهار داشت: به زودی فعالیتهای گستردهتری در راستای احداث اماکن ورزش و توسعه این ورزش در منطقه آسیا انجام خواهد پذیرفت.

دولتشاهی افزود : فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای براساس سیاستهای متعالی دولت جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد ، این ورزش را در دیگر کشورهای جهان بسط و گسترش دهد.

مدیر توسعه ورزشهای زورخانه ای آسیا ضمن متمایز دانستن ورزش های زورخانه ای از سایر ورزش ها ، آن را یک میراث معنوی و تاریخی ایران  برشمرد و گفت: بارزترین ویژگی این ورزش آن است که معیار و ملاک در این ورزش، پهلوانی و پهلوان بودن است.

 وی ضمن تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری بر احیاء ورزش های باستانی و زورخانه ای و جذاب نمودن آن برای جوانان و بین المللی نمودن آن  بیان داشت: باید این ورزش ملی مذهبی را خوب معرفی کرد و به تاثیرات این ورزش اصیل بر ابعاد مختلف اخلاقی، شخصیتی، جسمانی و فرهنگی افراد جامعه بهویژه جوانان پرداخت تا بتوانیم فرهنگ جوانمردی و ایثار را در بین نسل جدید گسترش دهیم .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار