رئیس موسسه روایت سیره شهدا

دهه پیش رو، دهه استقبال اروپا و آمریکا از اسلام است

رئیس موسسه روایت سیره شهدا گفت: دهه پیش رو دهه استقبال اروپا و آمریکا از اسلام است و پیام اخیر مقام معظم رهبری غوغایی را در بین جوانان اروپایی و آمریکایی ایجاد کرده است.
کد خبر: ۳۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷ - 28January 2015

دهه پیش رو، دهه استقبال اروپا و آمریکا از اسلام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اهداف بزرگ حضرت امام(ره) از قیام برای برقراری حکومت اسلامی ابراز کرد: مبارزه با طاغوت و استقرار حکومت اسلامی و همچنین بیداری جهان اسلام مخصوصا جوانان عدالت خواه نسبت به ظلم حکام وابسته و استکبار جهانی آرمان بلند حضرت امام(ره) در نهضت اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره با بیداری اسلامی در تقابل و مبارزه بوده اند، خاطرنشان ساخت: دشمنان به خیال باطل خود قصد دارند با طرح دسیسه سنّی آمریکایی با نمادهایی چون داعش که مصداق بی رحمی و تجاوز است و شیعه انگلیسی که بیانگر خون و خونریزی و فحاشی است، چهره نامناسبی از اسلام ارائه دهند.

رئیس موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به پیام اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی در موقعیت حساس کنونی خاطرنشان ساخت: در این پیام علاوه بر تهییج فطرت پاک جوانان و یادآوری اینکه پیشرفت فقط در مادیات نیست، تاکید شده است اسلام، آن چیزی نیست که از طریق تبلیغات شوم رسانه های آمریکایی و استکباری و ایادی آنها مطرح می شود.

ماندگاری با تبیین فرازهای دیگری از پیام مقام معظم رهبری ادامه داد: قرآن و عترت سند مستحکم ماست و الگوی اسلام نیز اسلام ناب محمدی(ص) به پرچم داری جمهوری اسلامی ایران است و آن چیزی که در قالب سنّی آمریکایی و شیعه انگلیسی مطرح می شود، به هیچ وجه بیانگر جلوه اصیل و واقعی اسلام نیست.

وی با اشاره به این نکته که دهه پیش رو، دهه استقبال آمریکا و اروپا از اسلام است، بیان داشت: هر جا اسلام و مسلمین حضور داشته باشند، یمن، عراق، سوریه و ... ما هم آنجا حاضریم و پیام اخیر رهبر عزیز انقلاب، در کمتر از یک هفته شور و غوغایی را در بین جوانان اروپا و آمریکا ایجاد نموده است.

انتهای پیام/

                                                          

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار