رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مطرح کرد

اعزام گروه‌های فرهنگی به نقاط مختلف دنیا در دهه فجر/ اجرای برنامه‌های ویژه جهت تبیین نامه رهبر معظم انقلاب

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: در ایام دهه فجر انقلاب، گروههای فرهنگی و هنری به نقاط مختلف دنیا اعزام خواهند شد و در 80 نمایندگی در 60 کشور به اجرای برنامه می پردازند. در راستای تبیین نامه رهبر معظم انقلاب برنامه های ویژه ای داریم که به تحلیل زوایایی مختلف رهنمودهای ایشان خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۳۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰ - 28January 2015

اعزام گروه‌های فرهنگی به نقاط مختلف دنیا در دهه فجر/ اجرای برنامه‌های ویژه جهت تبیین نامه رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس نشست خبری کمیته بینالملل ستاد دهه فجر صبح امروز با حضور دکتر ابراهیم ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سالن کنفرانس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزارشد.

رئیس کمیته بین الملل ستاد دهه فجر در این نشست با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی درسراسر دنیا علاقمندان زیادی را جذب خود کرده است، افزود: سیاست اسلام هراسی اخیری که کشورهای غربی از جمله فرانسه طی روزهای گذشته دنبال کرده اند یکی از موضوعات تبیینی درسمینارها و سخنرانی های برنامه سفارتخانه ها و رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف دنیا قرار گرفته.

ترکمان برنامه روز ملی جمهوری اسلامی ایران را یکی از برنامه های جذاب و مورد علاقه رایزنان فرهنگی مقیم کشورهای مختلف جهان دانست و افزود: روز 22 بهمن بعنوان روز ملی جمهوری اسلامی ایران همواره مورد توجه دیپلمات های مقیم کشورهای خارجی بوده است که امسال با سیاست بومی سازی و استفاده از ظرفیت ایرانیان مقیم خارج، دانشجویان و ان. جی. او.های ایرانیان، بومی سازی شده است.

رئیس کمیته بین الملل ستاد دهه فجر با اشاره به استقبال مخاطبان خارجی نیز تصریح کرد: تاثیر برنامههای فرهنگی از نوع بازخورد و نحوه مواجه با آن مشخص می شود، که در این راستا باید گفت: استقبال روز افزون مردم سراسر جهان نسبت به مبانی انقلاب، سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در طول 35 سال تلاش رایزنان فرهنگی نشان دهنده تاثیرات مثبت آن بوده است.

وی در ادامه گفت: در ایام دهه فجر انقلاب، گروههای فرهنگی و هنری به نقاط مختلف دنیا اعزام خواهند شد و در 80نمایندگی در 60 کشور به اجرای برنامه می پردازند.

وی در پاسخ به سوالی درباره تبیین نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی نیز گفت: در راستای تبیین نامه رهبر معظم انقلاب برنامه های ویژه ای داریم که به تحلیل زوایایی مختلف رهنمودهای ایشان خواهیم پرداخت.

رئیس کمیته بین الملل ستاد دهه فجر تاکید کرد: توجه ویژه به قرآن یکی از موضوعاتی است که در همین راستا به آن خواهیم پرداخت چرا که مقام معظم رهبری دربخشی از پیام خود جوانان غربی را به تدبیر و تفکر در قرآن ارجاع داده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها