فرمانده انتظامی اصفهان در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد

کاهش 4 درصدی وقوع سرقت به عنف

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران، وقوع سرقت های به عنف 4درصد در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.
کد خبر: ۳۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ - 28January 2015

کاهش 4 درصدی وقوع سرقت به عنف

سرهنگ حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفتوگو با خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی ماموران این فرماندهی در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، وقوع سرقت های به عنف در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد کاهش یافت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این مدت همچنین سرقت با ترفند کش و روزنی 21 درصد و سرقت احشام نیز 27 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: یکی از مهم ترین الویت های این فرماندهی پیشگیری از جرایم است و برای کسب موفقیت در این زمینه از تمام توان و تجهیزات استفاده می شود تا مجرمان و خلافکاران جرات برهم زدن نظم عمومی را نداشته باشند.

سرهنگ یاروستی با تقدیر از همراهی خوب مردم در اجرای ماموریت های این فرماندهی خاطر نشان کرد: تماس به موقع و سریع شهروندان در مواقع وقوع جرم با مرکز فوریت های پلیسی 110 می تواند به موفقیت نیروی انتظامی و برقراری امنیت پایدار در جامعه منجر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار