با حضور امیر نامی و مسئولان نهادها و سازمان ها

اولین جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس سال 94 برگزار گردید

اولین جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس سال 1394 با حضور امیر نامی، مسئولین و نمایندگان سازمان ها و نهادهای لشگری و کشوری به منظور تعیین موضوعات، اولویت ها، سیاست ها، راهبردها و دستیابی به شیوه نو در نشر فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس در ستاد راهیان نور برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲ - 29January 2015

اولین جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس سال 94 برگزار گردید

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس سال 1394 با حضور امیر نامی، مسئولین و نمایندگان سازمان ها و نهادهای لشگری و کشوری در قرارگاه راهیان نور برگزار شد.

در این مراسم امیر نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه اگر امروز به اقتصاد مقاومتی وسبک زندگی اسلامی احتیاج داریم تا چشمداشت ما را به غرب قطع کند در گرو دفاع مقدس است بیان کرد: امام خمینی (ره) ثابت کردند امکان اتکا به خود و انجام هرگونه اقدامی برای ملت ما وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس برای همه است و بنیاد حفظ آثار تنها مدعی آن نیست افزود: طبق سبک و سیاق سال های گذشته بنیاد به عنوان متولی و ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور دستورالعملی را تهیه می کرد تا براساس برنامه های کلان ابلاغ شده سازمان ها و نهادها برنامه های خود را تشریح کنند.

سپس سرهنگ هاشمی دانا معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان داشت: "ایستادگی دیروز،عزت امروز،تعالی فردا" شعار محوری بود که برای امسال تعیین شد و برای برنامه ها این شعار سرلوحه کار قرار گرفت.

وی افزود: پیش بینی سال آینده  در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این است که موضوعات کلان، محورها، سیاست های راهبردی، شیوه های نو و دستاوردهایی که در سطح جامعه براساس فرهنگ دفاع مقدس وجود خواهند داشت چگونه باید باشد.

سرهنگ هاشمی دانا با اشاره به برنامه های بنیاد حفظ آثار در سال آینده گفت: با توجه به انتخابات سال آینده و به نتیجه رسیدن مسائل هسته ای باید توجه به این موضوعات، صیانت از ارزش ها و حفظ عزت نظام سرلوحه برنامه های ما قرار گیرد و باید این نکته را در نظر داشت که حرکت به گونه ای باشد تا به ارزش ها خدشه ای وارد نشود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص پرداختن ویژه به موضوعات دفاع مقدس بیان کرد: پیشنهاد ما این است که در سال آینده 2 عملیات را به عنوان عملیات شاخص معرفی کنیم و در کنار برنامه های مربوط به روز سوم خرداد و تجلیل از هفته دفاع مقدس به این عملیات ها توجه خاص و پرداختی ویژه شود تا در سطح جامعه مردم با آن آشنایی پیدا کرده و سبک و سیره زندگی به عنوان سبک زندگی اسلامی معرفی شود.

وی افزود: بحث دیگر تشکیل کمیته هایی از سوی سازمان ها و تعیین شعارهایی در کنار شعار سال رهبری است تبیین نقس هر سازمان و مجموعه در دفاع مقدس و ارائه آن نیز می تواند از دیگر برنامه ها باشد.

در ادامه مراسم نمایندگان سازمان ها و نهادها به تعیین موضوعات، اولویت ها، سیاست ها، راهبردها و دستیابی به شیوه نو در نشر فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان در سال 1394 پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار