سردار عروج در مراسم گرامیداشت شهید جهاد عماد مغنیه:

جنگ ما تربیتی و اخلاقی است/گردان قنیطریه با نذر بر اهل بیت اسرائیل را از صحنه روزگار محو می‌کند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادمان شهدای قنیطریه و تجلیل از فرزند بزرگوار حاج عماد مغنیه، اظهار کرد: اگر از جنگ اعتقادی امروز که دشمن برپا کرده، تربیت استخراج نشود، ماحصل آن سلطه طلبی، قدرت طلبی و کشورگشایی خواهد بود.
کد خبر: ۳۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ - 30January 2015

جنگ ما تربیتی و اخلاقی است/گردان قنیطریه با نذر بر اهل بیت اسرائیل را از صحنه روزگار محو می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه حماسه و جهاد  دفاع پرس، سردار خسرو عروج مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت شهید جهاد عماد مغنیه که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در منطقه قنیطریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد، گفت: نظارهگران هر پدیدهای حول محور اتفاقات آن را مورد تحلیل و بررسی قرار میدهند. امروز دشمن مصمم است برای حربه اعتقادی خود هر روز وجه تمایز و حوزه اقدامات خود را گسترش دهد.

وی تأکید کرد: بررسیها نشان داده که یک شعوری بالاتر از شعور انسانی بر سر این انقلاب و رزمندگان قرار دارد و به مدیریت و هدایت میپردازد.اینها مصداق عملی حرکت همان 72 تن شهدای عاشورا هستند که از مبدأ تا مقصد، ترکیب جنگی فراگیر چه از زن، مرد، پیر و جوان فریاد هیهات من الذله را سر دادند تا اسلام باقی بماند؛ اینها پرچمداران جاودانگی فرهنگ عاشورا هستند.

سردار عروج جنگ امروز را کیفی دانست نه کمّی، افزود: فرماندهان ما در حرکتهای جنگی خود نیز کار تربیتی میکنند. اگر نبردهای ما در 8 سال جنگ تحمیلی و امروز در بیداری اسلامی پاسخ مثبت و موفقیتآمیزی میدهد به خاطر توجه فرماندهان به اندیشه های اسلامی و احیای اخلاق و تربیت است.اگر از جنگ ما تربیت استخراج نشود، سلطه طلبی، قدرت طلبی و کشورگشایی بیرون میآید.

این فرمانده دفاع مقدس و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه خاطرنشان کرد: شهید اللهدادی و رزمندگان حزب الله تربیت شده همین مسیر هستند. حاج عماد همواره به من میگفت وقتی سال 59 در ایران آموزش نظامی میدیدم خواندن دعای فرج را بلد نبودم اما در طول 25 سال پرورش نیرو، بدون هیچ چشمداشتی فرماندهی میکرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جنگ در قنیطریه نزدیک و تن به تن است؛ نظامیان این گردان همانهایی هستند که در جنگ 33 روزه با نذر بر اهل بیت عصمت و طهارت، آن معرکه خونآلود و سخت را به نفع حزب الله برگرداندند و امروز هم همان نذر را دارند تا پاسخی به اسرائیل بدهند تا به فرموده حضرت امام(ره) برای همیشه از صحنه روزگار محو شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار