ارجمند در نشست خبری سیمین جشنواره موسیقی فجر خبر داد

اجرای زنگ موسیقی انقلاب/ برگزاری جشنواره سرود ایثارگران در ساری

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره سرود ایثارگران با همکاری معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان بخش دیگری از سیمین دوره از جشنواره موسیقی فجر در شهر ساری برگزار می شود.
کد خبر: ۳۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹ - 31January 2015

اجرای زنگ موسیقی انقلاب/ برگزاری جشنواره سرود ایثارگران در ساری

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، نشست خبری سیمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر صبح امروز شنبه ۱۱ بهمن با حضور "حسن ریاحی" دبیر جشنواره، "پیروز ارجمند" مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد، "علی ترابی" دبیر اجرایی  جشنواره، اکبر محمدی مدیر بخش استعدادهای درخشان جشنواره برگزار شد.

ارجمند با اشاره اجرای برنامههای جدید در جشنواره موسیقی فجر از اجرای زنگ موسیقی انقلاب خبر داد و گفت: در بخش جنبی جشنواره برنامههایی در نظر گرفته شده است که در لیست برنامههای اعلام شده گنجانده نشده است که از جمله آن اجرای زنگ موسیقی انقلاب با شروع سال بعد است، اکران نماهنگهای برگزیده جایزه سراسری ققنوس، پخش نماهنگ پیامبر مهربانی(ص) با هدف ترویج چهره واقعی پیامبر اسلام(ص) به آهنگ سازی خودم که در واقع هدیهای است به جشنواره که علیرضا وکیلمنش به ۳ زبان فارسی، عربی و انگلیسی آن را را خوانده است.

مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد در ادامه از برگزاری جشنواره جشنوارهها خبر داد و گفت: جشنواره جشنوارهها با محوریت قرار دادن جشنواره موسیقایی استاد خرم، استاد شهناز و جشنوارههای استانی زاگرسنشینان، موسیقی نواحی فارس و جشنواره موسیقی دانشآموزان کل کشور، اجرای گروه سرود دختران آموزش و پرورش و چند گروه دیگر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاههای "فقه و موسیقی" در شهرهای گرگان، شیراز و تهران، تجلیل از هنرمندان برگزیده و دارای نشان موسیقی ایرانی در سال ۹۳، برگزاری کارگاه آموزشی کر با حضور مدرس بینالمللی در شیراز و بررسی سند توسعه موسیقی کر با حضور مدیر موسسه بینالمللی کر جهانی در کشورمان از برنامههای مختلفی است که در این دوره از جشنواره میزبان مخاطبان موسیقی خواهد بود.

ارجمند گفت: نمایش آثار عکاسی مرتبط با موسیقی، غرفههایی از محصولات موسیقی و همکاری با معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای برگزاری جشنواره سرود ایثارگران در شهر ساری بخش دیگری از سیمین دوره از جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار