رئیس شورای هماهنگی تبلیغات فارس:

بیش از ۴۰ هزار برنامه در دهه فجر در استان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات فارس گفت: در دهه مبارک فجر، بیش از 40هزار برنامه در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ - 31January 2015

بیش از ۴۰ هزار برنامه در دهه فجر در استان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از شیراز، حجتالاسلام محمد رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از گذشت 36 سال از عمر انقلاب اسلامی، افق و گستره انقلاب در ابعاد وسیعتری خود را نشان میدهد.

وی افزود: در سیوششمین سالگرد انقلاب اسلامی حرفهای زیادی داریم که به نسل چهارم انقلاب بگوییم و باید در همه دنیا نیز این ناگفتهها انعکاس پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات فارس تصریح کرد: دنیا هنوز منتظر است تحرکات و پیامهای جدیدی از انقلاب اسلامی دریافت کند و انقلاب  اسلامی هم این ظرفیت را دارد.

حجتالاسلام رضایی با اشاره به تشکیل ستاد مرکزی دهه فجر استان فارس 24با کمیته تخصصی اصلی و 29 ستاد فرعی ادامه داد: این کمیته ها در مرکز استان فعالیت میکنند و 72 کمیته هم در بخشها و 355 کمیته تخصصی زیرمجموعههای شهرستانی ستاد دهه فجر استان فارس است.

وی با تاکید بر این که بسیج،  بیش از 12 هزار برنامه را در سطح استان برگزار میکند بیان کرد: دیدار هنرمندان به ویژه شاعران با روحانیت و نماینده ولیفقیه در استان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در روز 19 بهمن، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بینالمللی و استانی در شب 21 بهمنماه در حرم سید علاءالدین حسین(ع)، اجرای مراسم نورافشانی در شب 22 بهمن در ارتفاعات خوابگاه ارم از دیگر برنامههای دهه فجر است، برگزاری مراسم ویژه رژه موتورسواری با حمل تمثال امام(ره) از فرودگاه تا سالن شهید دستغیب و برگزاری گرامیداشت سالروز ورود امام(ره) به صورت نمادین در سالن شهید دستغیب با سخنرانی استاندار فارس از برنامههای سالروز ورود امام(ره) به کشور است، ویژهبرنامه 12 بهمن در گلزار شهدا با قرائت زیارت عاشورا و ادای احترام به قبور شهدا آغاز میشود که در این مراسم مدیران ارشد همراه مردم حضور پیدا میکنند و این برنامه منحصر به استان فارس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار